Avatar billede thmadsen Nybegynder
04. marts 2002 - 11:09 Der er 2 kommentarer

easy cd creator 4 hænger

Har installeret easy cd creator v 4. Og det går fint. sætter en cd i og den finder ud af hvilken på cddb. trækker alle filerne ned i layout og vil 'create disc image'. Der scannes, og første fil læses (fint ser det ud til) men den kommer aldrig igang med nummer to fil/nummer. Den fryser / hænger.

hvad kan problemet være.

Jeg har tidliger uden problemer kørt en tidliger version af programmet.
Avatar billede bundgaard Nybegynder
04. marts 2002 - 11:26 #1
hvorfor Disc Image?

skal du ikke vælge Create CD?
Avatar billede thmadsen Nybegynder
04. marts 2002 - 11:34 #2
samme problem. Og det går åbenbart ok med at brænde det første nummer, når jeg laver create cd, men så vil l..... altså heller ikke længere, og fryser, så jeg ikke engang kan få cd-rom drevene til at åbne