Avatar billede triumfthye Nybegynder
04. marts 2002 - 08:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ordsøger!?

Kender nogen til et program der - i lighed med farveunderstregningen når man henter "cached" sider i Google - kan finde og markere bestemte ord på diverse hjemmesider? (Sommetider er der meterlange tekster hvor det kan være både besværligt og tidskrævende at finde lige dét man leder efter i teksten).
TT
Avatar billede virvelvar Nybegynder
04. marts 2002 - 09:03 #1
hmmm, Kan du bruge den indbyggede find i windows
tryk Ctrl+f
Avatar billede triumfthye Nybegynder
04. marts 2002 - 09:10 #2
Nej! Forestil dig at jeg har søgt på "dadeltræ", finder en side med 100.000 ord og bare véd at teksten et eller andet sted fortæller noget om dadeltræ. Jeg har da brug for at kunne skrive "dadeltræ" i en boks hvorefter "dadeltræ" i den eksisterende tekst fremhæves!
TT
Avatar billede nicklasb Nybegynder
04. marts 2002 - 09:20 #3
Hvad med Ctrl+B??
Avatar billede triumfthye Nybegynder
04. marts 2002 - 09:34 #4
Du reddede min dag - tak!
TT
Avatar billede nicklasb Nybegynder
04. marts 2002 - 09:36 #5
Det var da så lidt.. Men var det ikke lidt for mange point for sådan et spørgsmål?? Vil du ikke have nogle af dem tilbage?
Avatar billede virvelvar Nybegynder
04. marts 2002 - 09:43 #6
Hvilket styresystem bruger i!
For når jeg trykker Ctrl+B så kommer der noget op om at jeg kan organisere mine favorit sider.
Jeg har selv Win98
Avatar billede kapla Nybegynder
04. marts 2002 - 09:47 #7
Den genvej blev lavet om i IE6.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
04. marts 2002 - 09:49 #8
virvelvar-> Den fukntion der er bag Ctrl+f er en helt almindelig søgemaskine.. Som standard er det Microsofts egen.. Altså MSN-Search.
Den der er på Ctrl+b er fuktionen "Søg (på denne side)... som også findes under Rediger... Og ja.. Jeg har IE6.0
Avatar billede triumfthye Nybegynder
05. marts 2002 - 08:25 #9
Til Niclasb
Der var noget, jeg absolut skulle finde så de (mange) point var givet rigtig godt ud. Din hurtighed retfærdiggør størrelsen!
TT
Avatar billede nicklasb Nybegynder
05. marts 2002 - 08:51 #10
Okey.. Men så er det jo også helt fint.. Men tak endnu en gang for pointene..