Avatar billede edske Nybegynder
04. marts 2002 - 08:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

677 Cisco router-Teledanmark

Hej Eksperter

Er der en af jer som ligger inde med en runnning-config til en Cisco 677 router?? som køre Teledanmark???
Så vil jeg blive meget glad.

På forhånd tak.

Claus
Avatar billede -benne- Nybegynder
04. marts 2002 - 08:16 #1
Jeg har en som du kan prøve... Godt nok til Tiscali, men hvad fanden.. :)
Avatar billede francke Nybegynder
04. marts 2002 - 08:49 #2
Hvis det er en reconfig. du mener, har jeg også kun til tiscali, men som -benne-  skriver: men hva' fa'en!!  :=)
Avatar billede francke Nybegynder
04. marts 2002 - 08:51 #3
Det er jo kun for at nulstille den!!
Avatar billede Noone Nybegynder
04. marts 2002 - 08:59 #4
TDC bruger da vidst et andet system, så du kan nok ikke bruge 677'eren sammen med deres linie..
Avatar billede francke Nybegynder
04. marts 2002 - 09:07 #5
chanoa> Skal den ikke bare have TDC's gateway og så kører den??
Avatar billede edske Nybegynder
04. marts 2002 - 09:18 #6
Se, det er også det jeg mener, men hvorfor kan det ikke lade sig gøre?? Hvis encapsulation kan sættes op til det samme, hvad er så specielt ved en speedstream??
Avatar billede francke Nybegynder
04. marts 2002 - 09:19 #7
Avatar billede edske Nybegynder
04. marts 2002 - 10:26 #8
Der må være en som har en 677 kørende hos Teledanmark et eller andet sted??? Det skal kunne lade sig gøre er i ikke enige???
Avatar billede lt0 Nybegynder
04. marts 2002 - 15:41 #9
Nej, det afhænger af om du har en sattisk IP adresse eller ej ved TDC.
Hvis du har en statisk IP adresse, har jeg en liggende, jeg skal bare kende din adresse og rette den til, er den dynamisk ved jeg ikke hvordan den ser ud.  Problemet er at den skal matche deres rutningsprotokoller.  Er der en historie bag ?
Avatar billede edske Nybegynder
04. marts 2002 - 15:47 #10
Det er en kammeret som har fået foræret en 677, men køre p.t Netexpress fra TDC, han har en statisk offentlig ip addresse Hvordan ser deres rutningsprotokoller ud??, det vil de nemlig ike oplyse hvis man ringer til dem. Hvis du kunne sende en kopi af den ville jeg blive meget glad..

Mvh
Claus
Avatar billede Noone Nybegynder
04. marts 2002 - 16:22 #11
francke >> Hvis du piller ADSL modemmet fra TDC fra, og sætter routeren til istedet, kan det MÅSKE lade sig gøre. Cisco 677'eren har indbygget ADSL modem, speedstream routeren har ikke.
Avatar billede edske Nybegynder
05. marts 2002 - 12:06 #12
IT0> kender du deres routningsprotokoller??
Avatar billede edske Nybegynder
07. marts 2002 - 11:41 #13
Hvis man gåe ind på TDC spørgsmål & svar side skriver de følgende:

Tele Danmark Bredbånd|ADSL anvender Bridge Ethernet over AAL5.

http://www.teledanmark.dk/menu/sm2542.htm

Så er mit spørgsmål, det må 677 fra cisco og kunne opsættes til!!!

\edske
Avatar billede matic Nybegynder
02. august 2002 - 01:43 #14
ok i kan ikke sætte en cisco 677 til at køre på en TDC adsl af den årsag at TDC køre pppoe og en 677 køre pppoa det er umuligt at få den på
Avatar billede edske Nybegynder
16. januar 2003 - 08:15 #15
Jeg lukker