Avatar billede yohannes Nybegynder
03. marts 2002 - 23:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Noisecontrol Silverado

Jeg har et problem med min trinløse blæserstyring som jeg fik sammen med min silverado. Min computer slukker hurtigt igen efter jeg har tændt den, men der er ingen problemer når jeg forbinder siveradoen direkte til bundkortet.

Hardware:
AMD Tb 1.4 Ghz
Asus A7V 133 Raid
60 Gb Harddisk
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 23:12 #1
Har du sat den der jumper på der snyder bundkortet til at tro den kører hurtiger. En anden måde er at du slå det fra i bios at den ikke skal lukke ned ved for lave omdrejninger på blæseren.
Avatar billede yohannes Nybegynder
03. marts 2002 - 23:15 #2
Jeg har sat jumperen på, men jeg ved ikke rigtig med det i bios
Avatar billede yohannes Nybegynder
03. marts 2002 - 23:16 #3
Kan jeg ikke brænde min cpu af hvis det ikke virker?
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 23:30 #4
Jo hvis den ikke bliver kølet nok kan den sikkert.
Men grunden til den slukker er at en silverado kører med lavere omdrejninger end "normale" kølere. Derfor tror pc'en der er noget galdt og slukker for pc'en
Avatar billede francke Nybegynder
04. marts 2002 - 08:03 #5
Hvad er det for jumper? Har samme prob. ind imellem!!
Avatar billede yohannes Nybegynder
04. marts 2002 - 13:39 #6
Jeg har en gammel 600Mhz Duron som jeg vil bruge som forsøgs kanin :)
Hvis den brænder af er det bare ærveligt. Tak for hjælpen!