Avatar billede nmt1363 Nybegynder
03. marts 2002 - 21:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Half-Life / DoD grafik...

Hejsa :o)

Mit problem består i at mit Day Of Defeat 2.0 ikke kører optimalt, generelt hakker grafikken en lille smule og en gang i mellem går det helt amok og hakker voldsomt... Mit system er en 1200 Mhz thunderbird, 384 Mb ram, 42 GB harddisk, Voodoo 3 3000 grafikkort... jeg kører med de nyeste drivere til mit voodoo 3 kort og har directX 8.1 installeret. I DoD kører jeg i D3D 1024 x 768... har prøvet 800 x 600 men med samme resultat.
Hvad kan der være galt ??? Kan jeg ændre noget i console eller andre steder ?? Kan Half-Life overhovedet komme til at køre lige så godt som Unreal Tournamet eller bare i nærheden af ???
Håber i kan hjælpe :o)
Avatar billede trismegistos Nybegynder
03. marts 2002 - 21:50 #1
Du har i consollen eller din autoexec.cfg mulighed for at sætte str. på pakkerne alt efter hvilken type net opkobling du har.

http://www.cscentral.com/features/csc/
Avatar billede trismegistos Nybegynder
03. marts 2002 - 22:00 #2
Det skal lige siges at da DoD 2 er en beta version er der stadig problemer med pingtider som forhåbentligt bliver løst når den endelige version snart kommer ud.
Avatar billede nmt1363 Nybegynder
07. marts 2002 - 00:07 #3
Hmm ja, whatever... venter på den endelige version så :o) Kunne ikke lige
finde ud af det med pakker osv... så jeg lukker og slukker *G*