Avatar billede rd Nybegynder
03. marts 2002 - 19:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med støj på lydkortet

Mit problem er lydkortet, når jeg optager eller afspiller er der en helvedes masse støj !! Jeg har en
Soltek SL75-KAV. Jeg har onboard lyd (jeg ved det sucks) men hvad kan jeg gøre ?

RD
Avatar billede nonick Nybegynder
03. marts 2002 - 19:26 #1
opdatér din driver
Avatar billede nonick Nybegynder
03. marts 2002 - 19:26 #2
søger lige efter et link... øjeblik
Avatar billede nonick Nybegynder
03. marts 2002 - 19:30 #3
kan ikke lige finde et link :(
Avatar billede oniel Nybegynder
03. marts 2002 - 19:37 #4
1. Sørg for at alle andre lydkilder end den du aktuelt skal bruge er slået fra i mixeren.

2. Sørg for at din PC er tilsluttet et netstik med jord (og brug et netkabel med jord).

3. Sørg også for at skærmen er jordet!!!! (Kan give støj via grafikkortet!)

4. Hvis det er eksterne enheder du skal have lydsignaler fra - så brug GODE kabler (=skærmede kabler)
Avatar billede oniel Nybegynder
03. marts 2002 - 19:38 #5
netstik = lysnet!!!!
Avatar billede m.kroeger Nybegynder
04. marts 2002 - 09:34 #6
Det lyder måske dumt, men jeg har haft lignende problem. Det hjalp da jeg slukkede min MOBILTELEFON !
Avatar billede jakob_lk Nybegynder
04. marts 2002 - 14:04 #7
det kan godt være at det er strøm der går i den....

prøv at trække en ny strøm kable!!!
Avatar billede carstengp Nybegynder
04. marts 2002 - 22:11 #8