Avatar billede tuxen Nybegynder
29. maj 2000 - 17:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PDF Writing fra Scratch

jeg har lavet en app i ASP, der er i stand til at lave PDF filer.
Problemet er at alle mine genererede filer skal repareres efter de er lavet og at reparationen ikke er effektiv ved mere end 1 side i PDF filen.
Med andre ord skær Acrobat alle andre sider af, når der er en fejl i filen.
Mine offsets i xref ser rigtige ud, men jeg er i tvivl om påhvilken måde PDF tæller sig frem til dem (CR og LF skal vist ikke tælles med).
Er der nogen bestemt rækkefølge filen skal opbygges i ?
Hvordan tælles offsets helt præcist ?
Er det ligegyldigt at have mellemrum visse steder ?

Håber der er nogle der har erfaring med PDF og kan hjælpe mig.
Jeg har en stor gang dokumentation om PDF formatet, men der står intet om ovenstående.
På forhånd tak, Thue
Avatar billede tuxen Nybegynder
28. august 2000 - 13:23 #1
ingen svar
Avatar billede lrj Nybegynder
29. august 2000 - 00:06 #2
Æv, havde ellers abonneret på dette spørgsmål med håb om at nogen kunne svare :)
Avatar billede hejgaard Nybegynder
22. november 2000 - 07:42 #3
Hej Thue,

Hvor kan jeg finde doc. om at lave sådan en app? Jeg har forgæves søgt over alt, så enhver hjælp ville være fantastisk.