Avatar billede schwarz Nybegynder
03. marts 2002 - 17:20 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

dansk stil

jeg har fået en fristil for og ved ikke hvad jeg skal skrive om!!! Giv mig ideer!Det skal gerne være noget beskrivende! jeg er 16 og går på efterskole så prøv at indpasse ideérne efter det! vh kristian schwarz
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 17:22 #1
Skriv om livet på din efterskole. Om fordele og ulemper. Dine egne erfaringer m.m.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 17:22 #2
Skriv om dilemmaet mellem det at gå i skole, og indrette sit liv efter samfundet, i modsætning til, at vi egentlig bare er nogen levende væsner, som i det store hele er en lille gruppe organismer, som intet vigtigt formål har i hele dette univers vi lever i...
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
03. marts 2002 - 17:22 #3
Skriv om den 11. september !
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
03. marts 2002 - 17:22 #4
Svar
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 17:26 #5
skriv om noget spændene du har oplevet eller ting du laver i din fritid som du er god til! P.S. hvis du laver den på computer så lad vær med at lave ting i kanten eller noget der passer til stillen for det trækker ned.
Avatar billede gryn Nybegynder
03. marts 2002 - 18:42 #6
Lav en kærlighedshistorie om en dreng, som må forlade sin kæreste fordi han skal på efterskole.
Avatar billede gryn Nybegynder
03. marts 2002 - 18:45 #7
Du kan også skrive om et venskab, der går i styker, fordi den ene skal på efterskole.
Den skal selvfølgelig ende med, at den ene hjælper den anden ud af en eller anden farlig situation, fordi de jo egentlig stadig holder af hinanden.
Avatar billede gryn Nybegynder
03. marts 2002 - 18:47 #8
Skriv eventuelt et digt, som du kan ramme din historie ind med. Det ELSKER lærere!
Avatar billede bella-notte Nybegynder
03. marts 2002 - 20:01 #9
Skriv om bøsser og lesbiske. (ikke en fornærmelse til nogen, ok?)
Avatar billede gryn Nybegynder
03. marts 2002 - 20:06 #10
Eventuelt en homoseksuel, der aldrig rigtig har været accepteret, men som kommer på efterskole og får det rigtig godt.
Avatar billede miclu Nybegynder
03. marts 2002 - 22:31 #11
Skriv om hvor frustrerende det må være ikke selv at kunne finde på noget, så du dermed er nødt til at ty til nettet og dets muligheder for hjælp.
Dette er ikke ment negativt. Hvis du gør det rigtigt kan det blive en rigtig skæg stil.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2002 - 17:57 #12
Syn's stadig min var fedest...hrmf