Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 16:46 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker downloaded Counter strike aldrig?

Jeg har flere gange hentet forskellige versioner af Counter på kazaa, men de virker aldrig. De bliver instal. rigtig og det hele ser fint nok ud, men når jeg så klikker på iconet, kan den ikke finde hl.exe. Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg mangler at gøre? Jeg har hentet andre spil...de virker perfekt!!
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 16:49 #1
lad vær med at hente den fra kazaa !! hent den fra www.counter-strike.net
Avatar billede killex Nybegynder
03. marts 2002 - 16:51 #2
Har du half life
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 16:54 #3
Jeg har prøvet alt... at hente half life først, men også at hente fulde versioner... det hjælper ikke!!
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 16:54 #4
Husk at kikke og du har hl.exe !! højreklik på cs ikonet og skriv i sti: C:\Sierra\Half-Life\hl.exe -console -game cstrike (hvis half life ligger på en anden disk end c: så skriv det!!!)
Avatar billede nisju Nybegynder
03. marts 2002 - 16:55 #5
dete er nok fordi at du har købt counter-srike og kører det udenom half-life...det du skal gøre er at downloade en retail version til counter-strike, så virker det...
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 16:59 #6
Jeg har ikke købt noget, det er jo derfor jeg vil dowloade hele spillet!
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 17:00 #7
BUBBAFAT: kan jeg hente hele spillet på www.counter-strike.net ?
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 17:03 #8
ja det er det beste sted at hente det (du kan også hente hl)
Avatar billede invalid Nybegynder
03. marts 2002 - 17:04 #9
for at spille counter-strike skal du jo have en installation af spillet Halflife først. Counter-strike er en mod til halflife og det kan hentes her

CS 1.3 Full version: http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1933
HL1108: http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1932
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 17:04 #10
Hvad hedder den  version jeg skal hente? Der er jo mange muligheder derinde?
Avatar billede bubbafat Nybegynder
03. marts 2002 - 17:05 #11
den hedder "cs 1.3 full"
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 17:08 #12
INVALID: Når jeg har hentet HL...skal jeg så bare hente CS, og så funger det? Eller er der noget jeg skal gøre først?
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 17:28 #13
InVALID: hvis det kommer til at virke, er der 30 point på vej til dig:o)
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 18:22 #14
Virker ikke!!!!!!!
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 18:24 #15
Bubbafat: den der hedder cs 1.3 full, er jo kun cs....jeg mangler stadig Half Life!
Avatar billede initializing Nybegynder
03. marts 2002 - 18:25 #16
Hvad fanden er det i siger til knægten hva? =)

Man akn ikke hente HL, men amn akn hente en update til den...

Man skal ud i butikken og købe Half-Life. Så mgå hjem og installer det.
Og bagefter hente denne upgrade:
Og så bagefter hente CS i fuld version: http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1932 http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1933

Så bagefter kan du spille CS...

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
03. marts 2002 - 18:26 #17
Stavefejl er gratis. ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
03. marts 2002 - 18:27 #18
Her er upgraderingerne:

Cs 1.3 fuld version: http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1933
Half-Life 1.1.0.8: http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1932

Så gør som overstående...
Avatar billede distri Nybegynder
03. marts 2002 - 18:34 #19
Hvorfor kan man ikke hente HL?? Man kan da hente alt andet??
Avatar billede buha Nybegynder
03. marts 2002 - 21:17 #20
det kan du også men det er ULOVLIGT!!!!
Avatar billede dimsen Nybegynder
04. marts 2002 - 15:17 #21
lol n00ba :o) kom så afsted Hafl-life koster 189 i næsten alle elktronink butiker du kommer sikkert til at købe den pakke der hedder Half-life gernrations. når du så glad kommer hjem og har pakket dit hafl-life gernerations ud af dets folie installere du half-life fra cden . det næsten du gør er at instalere counter-strike som også ligger på en cd i den pakke du har købt. OK nu har vi fået installeret det HL og CS på din maskine. Så skal vi ud og finde den nyeste version af HL. Vi skal have downloadet den fulde version af HL da den der ligger i half-life generations pakken er håbløs forældet så download den her : http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1932 <- den fylder ca 80mb. OK nu har vi fået downloadet den så instalere vi den ved at åbne file som du lige har downlaodet. Du skal sådan set bare trykke next/ok da den ved det meste selv. OK nu går vi ud fra at du har installeret den nye version af HL rigtigt. Så skal vi have fat i den nyeste version af CS og der skal vi også have fat i en fuld version da den der ligger på cd'en er version 1.0 og i øjeblikket har vi 1.3 håbløst forædlet så nu finder vi en fuld version af CS som er her. Jeg glemte at sige at vi skal have fat i retail versionen altså købe versionen af CS da det er den du har... download dette her : http://games.jubii.dk/download/download.sc?ID=1935 .
OK nu har du downloadet det så instalere vi det og så er du sådan set klar til at gå ind og smadre så n00bs med Head-shoots fra kniv osv GL HF ( good luck and Happy fragging ) håber det virker

SAMLED TID FOR INSTALATION CA 1½-2 Timer med bredbånd 512kbits
SAMLED TID FOR AT SKRIVE DET HER CA 15 min

Jeg fraligger mig hvert ansvar for stave og grammatik fejl klager bedes inberettes til min gamle lærre
Avatar billede dimsen Nybegynder
04. marts 2002 - 15:17 #22
fy det fylder meget :D~
Avatar billede dimsen Nybegynder
04. marts 2002 - 15:19 #23
ffs stavefejl nå who cares ? Idon't :P~
Avatar billede dimsen Nybegynder
04. marts 2002 - 15:20 #24
der er sq nået galt med deres ur her på eksperten ....
Avatar billede dimsen Nybegynder
04. marts 2002 - 23:11 #25
takker for points :)