Avatar billede testie Nybegynder
03. marts 2002 - 15:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at starte firma?

Jeg ønsker information om at starte et webhostings firma altså en der hoster webhoteller for folk. men jeg ved ikke hvor jeg kan finde folk og udstyr osv. jeg har pengene men mangler erfaringen =(
alt hjælp er godtaget =)
Avatar billede julemanden2002 Nybegynder
03. marts 2002 - 15:59 #1
Hvor skal det evt. ligge ???
Avatar billede testie Nybegynder
03. marts 2002 - 16:37 #2
silkeborg =)
Avatar billede manon Nybegynder
03. marts 2002 - 16:48 #3
måske offtopic, men har du set www.startfirma.dk ??
Avatar billede powerbart Nybegynder
03. marts 2002 - 17:09 #4
Jeg har starte mit eget webhosting firma, for 6 mdr. siden. .... Det har kun været en "tids-udgift" ... Mangler reklame ..
Avatar billede manon Nybegynder
03. marts 2002 - 17:23 #5
powerbart > hvilket ?
Avatar billede manon Nybegynder
03. marts 2002 - 17:27 #6
testie >
desværre vil du nok ikke få særlig mange kvalificerede svar, da dem der er herinde helst ikke vil give deres guldkorn fra sig *s*

alle vil jo helst ikke hjælpe nogen der kunne gå hen og blive deres konkurrent *s*

men find dig en god programør og så læs på US websites - derfinder du nok mere info og sleve opbygningen *s*
Avatar billede testie Nybegynder
03. marts 2002 - 18:16 #7
hvad er US websites? url???
Avatar billede manon Nybegynder
03. marts 2002 - 18:20 #8
En us webside er bare et hjemmeside som har et tilhørsforhold til USA eks. dot com firma.

F.eks. er www.yahoo.com en US webside :-)

Og det er nok på sådan en side som www.yahoo.com eller www.google.com (søgemaskiner) du med det rette "søgeord" kan finde info omkring det du ønsker.

Men så er der jo også nyhedsgrupperne, måske kan de hjælpe dig med et bedre svar.
Avatar billede testie Nybegynder
03. marts 2002 - 21:44 #9
oki =) så lad mig udpensle mit sprøgtmål lidt og tage en ting af gangen.
Hvad for noget udstyr skal jeg helt nøjagtig bruge for at kunne lave det?

Computere
Switch
Server
internet
osv.
det må i da kunne svare på *GF*

=)
Avatar billede manon Nybegynder
03. marts 2002 - 22:20 #10
et godt sted at læse og måske begynde er på www.ibm.dk e-løsninger ?
http://www-5.ibm.com/services/dk/e-business_hosting/