Avatar billede ! Nybegynder
03. marts 2002 - 15:08 Der er 18 kommentarer

ca. pris for grafisk-chat...!

Hej Eksperter.

Vi er et par gutter der har skrabet en del penge sammen til et ungdoms-portal på internettet.
Og vi ville også gerne have en 3d-chat som er lavet i java. Pengene er ikke noget problem, men vi vil meget gerne have en pris på en 3d-chat.
Og det ville være rart hvis man kunne få en URL til en side hvor der er nogen der kan hjælpe os med at få chatten lavet.

mvh. Os med det pengene :)
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 15:10 #1
i kunne prøve at oprette spørgsmålet på sharksforum, der kunne være muligheder for hjælp, og det er baseret på penge &:-D
Avatar billede ! Nybegynder
03. marts 2002 - 15:14 #2
Det er også planen. Men vi vil først hører nogle prisforslag fra jer eksperter. Hvis der er nogen her inde der kan finde ud af det, er vi villige til at betale kontant. Men vi har et krav, vi skal se det færdige arbejde før vi betaler. Men det aftaler vi med programmøren.
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2002 - 15:15 #3
det er det jeg mener, der er meget usikkerhed ved at lave det heride, man er aldrig sikret sine penge for arbejdet, trods at man har aftalt det, derimod ville mange flere nok prøve sig ad hvis de var sikret deres penge for arbejdet.
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 15:20 #4
Jeg bryder ig personligt heller ikke om java chat, jeg ville selv vælge en asp chat, hvis jeg skulle have en, hvor flest brugere kunne være med:)
Avatar billede ! Nybegynder
03. marts 2002 - 15:23 #5
Ja men du ka ikke få lavet en chat lignende Netstationens "Højhuset" i ASP.
Så det er derfor vi vælger Java.
Vi har allerede fået købt en Php-chat som vi ikke er så tilfredse med, fordi at den køre for langsomt, men vi har desværre allerede betalt, men det er der ik noget at gøre ved.
Avatar billede locturian Nybegynder
03. marts 2002 - 18:23 #6
For ligefrem at svare på dette spørgsmål, modsat de andre, vil jeg sige en ca. 25.000 (Hold mig ikke op på det)

Hvis det endelig er, kunne jeg godt hjælpe med det grafiske....
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 18:25 #7
25.000?????????????
HAR DU SPIST ROER*GGGG*
Jeg kender de første 5, der ville lave det for langt under det halve.
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 18:26 #8
Kan vi prøve at se siden, du skal have det på !
Avatar billede locturian Nybegynder
03. marts 2002 - 21:52 #9
Roer? Nej, ikke lige for nylig :)  - Men du kan da prøve at connecte et prof. firma der laver sådan noget til hverdag. Så ligger priserne deromkring :)
Avatar billede lee Nybegynder
04. marts 2002 - 07:51 #10
Hvordan med det grafikse.. har i tænkt på det ?
Avatar billede mgade Nybegynder
04. marts 2002 - 22:54 #11
Jeg har faktisk lavet en Flash chat oven på en ASP motor, hvilket har den fordel at chatten er flicker-fri og nem at sætte op. Jeg har tidligere været med til at lave en Flash spille-ting, hvor der blev leveret vildt prof. grafik - som alene har kostet .. well.. 40.000? Jeg ville personligt ikke røre en finger uden en kontrakt på i hvert fald de 25.000 og en aftale om at nogen leverede grafikken. Men så ville den chat også sparke røv.
Avatar billede simonia Nybegynder
05. marts 2002 - 00:40 #12
Jeg skal gerne levere grafikken til den, der har kompetence til at lave chatten:)
Avatar billede locturian Nybegynder
05. marts 2002 - 12:17 #13
hehehe... simonia, hvis de skulle finde en med kompetence til at lave programmeringen, skulle de også finde en med kompetenen til at lave grafikken.... Personligt, ville jeg så ikke vælge dig.... Altså, ud fra de logoer osv. du har lavet.... (No offence)
Avatar billede ghozt Nybegynder
05. marts 2002 - 12:26 #14
Hvad med at høre dem der har lavet www.Tower.dk om de vil være med i dette ?

De programmere KANON java, og er rimelig seje.. Men alt andet end chatten er lidt kedeligt, så måske kunne i levere det, og de kunne levere chatten ?
Avatar billede simonia Nybegynder
05. marts 2002 - 12:54 #15
Du aner jo ikke, hvad min kompetence er locturian, jeg har ikke på noget tidspunkt nævnt mine referencer herinde, og jeg kan roligt sige, de er i orden:)
Avatar billede rdc Nybegynder
21. april 2002 - 16:24 #16
Chatten, på netstationen koster omkring 250000-100000 kr.
Det er soup der har lavet den.
Du kan jo se, og spørge dem om, hvor meget de vil lave sådan en til dig.
Deres hjemmeside er her:
http://www.soup.dk/
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 16:38 #17
lukketid ?
Avatar billede zethcom Nybegynder
08. februar 2003 - 14:30 #18
Tjek evt. netslottet.dk.. Den er vidst til salg.. Må ikke sige prisen, men det er under 5000kr, tror jeg nok :)