Avatar billede jensbastrup Nybegynder
03. marts 2002 - 14:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Oversigt over dip switch på bundkort

Jeg har en HP Vectra VE.5/200MMX.SERIES.4 computer, men ingen manual. Jeg har brug for at reset passwordet til bios'en. På bundkortet sidder der 10 dip switch i en lille rød ramme. Hvor kan jeg fx. på internettet finde ud af hvilken der er til dette?
Avatar billede soreno Praktikant
03. marts 2002 - 14:49 #1
du kunne jo ringe/skrive til hp?
Avatar billede jensbastrup Nybegynder
03. marts 2002 - 14:57 #2
Det er fordi det egentligt er en (kasseret) firmamaskine, som min søster har fået fra sin faster... Men det kan godt være det er den eneste metode.
Avatar billede jefa Nybegynder
03. marts 2002 - 15:02 #4
Avatar billede jensbastrup Nybegynder
03. marts 2002 - 15:40 #5
Undskyld - jeg fandt en oversigt på en lille lap på selve bundkortet - det var nummer 7 - det virker nu - tak!
Avatar billede jefa Nybegynder
03. marts 2002 - 15:48 #6
som der stod på side 5 i den manual, jeg linkede til.
Avatar billede jensbastrup Nybegynder
03. marts 2002 - 16:02 #7
Det var godt fundet - jeg har ikke selv fået downloadet acrobat endnu - men jeg tror på dig. Du har fortjent en spand point - værsgo'