Avatar billede tara Nybegynder
29. maj 2000 - 13:53 Der er 3 kommentarer

Innovision grafikkort!

Jeg har lige købt et innovision grafikkort fx6m har været inde og hente de opdaterede drivere, men hver gang jeg skal starte et spil går skærmen over i en tilstand hvor skærmen er ensfarvet! Der er tildels kontakt med pc'en! Har prøvet at installere det hele igen efter formattering af computeren. Det har virket men efter at batteriet skulle skiftes har jeg haft dette problem hele tiden!
Avatar billede mobi2 Nybegynder
30. maj 2000 - 13:33 #1
Har du checket at dit batteri sidder rigtigt i??? Det har stor betydning for PC'enat BIOS batteriet sidder korrekt i computeren. Prøv eventuelt at rense de konnektere batteriet er sat fast med!

Hvad er det for et Innovision grafikkort der er tale om???
Avatar billede th Nybegynder
08. juni 2000 - 19:22 #2
Prøv at indlæse default indstillingerne i Bios´en
Avatar billede q^bone Nybegynder
12. juni 2001 - 15:42 #3
Hvor henne kan man finde driverne til det Innovision fx6m skærmkort du snakker om?
Jeg har et men min maskine kan kun vise 16 farver og jeg tror at det er fordi at jeg ikke har driverne ;)