Avatar billede bayram Nybegynder
03. marts 2002 - 09:12 Der er 5 kommentarer

Stik forbindelse til monitor.

Hej alle.
Jeg vil gerne vide om nogen kender stik forbindelserne til Acer 1554 monitor, da jeg vil lodde nyt stik på. Jeg har tegningen i kabinettet, men ikke til udvendige stik.
Hilsen Bayram.  bayram@ishoejby.dk / 22579596

Avatar billede madskp Nybegynder
03. marts 2002 - 13:25 #1
På denne side kan du se hvad forbindelserne i et vga stik er som standard. Der kan do være forskel idet at nogle ikke benytter alle stikkets forbindelser. http://www.hwb.acc.umu.se//connector/av/vga15.html
Avatar billede bayram Nybegynder
03. marts 2002 - 16:59 #2
Mange tak for svaret det vil jeg benytte mig af.

Venlig hilsen
Bayram  bayram@ishoejby.dk
Avatar billede madskp Nybegynder
03. marts 2002 - 17:02 #3
hmmm hvorfor afviser du så svaret
Avatar billede bayram Nybegynder
03. marts 2002 - 22:05 #4
Hej alle.
Jeg undskylder alle, jeg er ikke god til at bruge Experten rigtigt, dvs hvordan man sletter når jeg har fået svar o.s.v.
I må gerne skrive til mig, om hvad jeg skal gøre efter et svar.

Venlig hilsen.
Avatar billede microtec Nybegynder
09. marts 2002 - 17:58 #5
Du beder folk om at give et "svar" mere og så tildeler du point denne gang i stedet for at afvise deres svar. Så lukkes spørgsmålet automatisk :o)