Avatar billede demuth Nybegynder
29. maj 2000 - 12:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan hverken sende eller modtage filer!!

Jeg kan ikke sende/modtage filer over ICQ!
Jeg er ikke bag en firewall eller proxy!
Jeg bruger Win95 (meget gammel version) kan det være noget med det??
Avatar billede morten_b Nybegynder
29. maj 2000 - 13:01 #1
ICQ er ikke et specielt godt program til at sende filer med. Hvis du ikke sidder på en meget god forbindelse kan du meget nemt risikere at det ikke kan sende/modtage filer, simpelthen fordi det går så langsomt at den tror forbindelsen er mistet. Især hvis du prøver at sende/modtage på tidspunkter hvor serverne er mest belastede.

Prøv at logge på, på et tidspunkt hvor ikke mange er på, f.eks. sent en hverdag og se om det så går bedre. Hvis du har mulighed for det kan du også prøve at sætte din account op på en bedre forbindelse end din egen og se om det hjælper. Jeg havde selv problemer med at sende over min V90 forbindelse, men ingen problemer over ISDN.
Avatar billede demuth Nybegynder
29. maj 2000 - 19:37 #2
Jeg har ISDN! og fejlmeddelsen er: "ICQ can't allocate an availeble TCP listen port for incoming events"
Avatar billede andersand65 Nybegynder
05. februar 2001 - 00:17 #3
Prøv at se på icq.com\'s message boards. Der er mange andre, der har samme problem. Og løsningen kan du vist også finde her.