Avatar billede lgadex Nybegynder
29. maj 2000 - 12:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerne emner i journal-mappen

Jeg har en journal-mappe i Outlook 97 som indeholder over 1000 emner. Jeg kan ikke markere 1. og sidste emne ved hjælp af shift-tasten, som man normalt kan når man vil fjerne mange emner/filer. Jeg kan heller ikke få den til at tømme journal-mappen ved hjælp af funktionen, der skal fjerne alle der er over 1 dag gammel. Hvordan kan jeg fjerne alle disse emner uden at skulle markere hver enkelt?
Avatar billede bjarne73 Nybegynder
29. maj 2000 - 17:33 #1
Hvis du viser journaloptegnelserne efter emne, kan du slette dem gruppevis ved at markere grupppen og trykke DEL
Avatar billede lgadex Nybegynder
31. maj 2000 - 15:07 #2
det  er prøvet og virkede ikke. Jeg ved ikke hvorfor de ting der burde kunne lade sig gøre, alligevel ikke virker.
Avatar billede twb Nybegynder
18. juli 2000 - 12:34 #3
Du pladserer dig på første fil - holder shift-tasten nede - trykker på end-tasten - trykker på del-tasten.
Alle journaloptegnelserne er nu slettet.
Avatar billede lgadex Nybegynder
30. juli 2000 - 13:10 #4
Til twb - Jeg har prøvet det du nævner eller i hvert fald noget tilsvarende, nemlig markere den første og holde shift-tasten nede mens den sidste markeres. Det virker i andre microsoftprogrammer, men det virkede ikke her. Så jeg vil selv lukke spørgsmålet nu.