Avatar billede cybermike Nybegynder
03. marts 2002 - 01:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Gammel hardware

Jeg er intresseret i noget GAMMEL hardware, gerne noget unix style men ikke nødvendigvis.

Nogen der har nogle forslag til hvordan jeg kan anskaffe mig det?
Avatar billede - Nybegynder
03. marts 2002 - 01:30 #1
Hvad med kommuner og genbrugsstationer
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 01:31 #2
Nok ikke i en butik. Du kunne jo prøve den blå avis og gulog gratis, hvis du ikke allerede har prøvet der.

www.gulgratis.dk
www.dba.dk
www.qxl.dk

Eller måske være heldig, at finde en sælger herinde;)
Ellers kunne du prøve at spørge nogle aldre virksomheder, hvor du bor. Måske er du heldig;)
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. marts 2002 - 01:59 #3
Genbrugsstationer er udelukket.

Kommuner er paranoide, så de skrotter hardiskene

qxl har jeg ikke brugt siden de ændrede design

Dba har jeg ikke fundet noget i , gul og gratis kender jeg ikke
Avatar billede simonia Nybegynder
03. marts 2002 - 02:04 #4
gul og gratis er samme koncept som den blå avis bare bedre, idet de ikke skjuler telefonnumrene i den online udgave.
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. marts 2002 - 02:07 #5
k
Avatar billede cybermike Nybegynder
03. marts 2002 - 20:42 #6
damn, fik jeg accepteret allerede. Det var dælme da en fejl, sorry!
Avatar billede larp_ Nybegynder
02. juni 2004 - 10:36 #7
Jeg har en gammel HP workstation (kører HPUX eller PARISC Linux, ikke windows kompatibel) du kan købe og jeg kan nok skaffe en sun sparcstation 20 hvis du er interesseret, skriv på min mail larp@ofir.dk eller icq 28888111
Avatar billede cybermike Nybegynder
22. februar 2006 - 18:02 #8
Ak ja...det var tider :) Nu har jeg så en garage fuld af gamle unix maskiner :)

larp: Stadig noget sjovt til salg? Så poke mig på msn ekimrebyc@hotmail.com
Avatar billede JoeD Nybegynder
20. august 2010 - 14:12 #9
Den lokale Røde Kors eller Kirkens Korshær plejer at være leveringsdygtig i hardware til rimelige priser.