Avatar billede mulle_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 00:27 Der er 1 kommentar

Overspilning... Aktuelt Roskilde-egnen

Jeg skal til at optage noget video på mit kamera, og jeg har ikke specielt lyst til at bruge de penge der egentlig burde gå til mad, på at købe et tv/video-kort til min PC, så derfor...

Er der nogen i Roskilde-egnen, der kunne, for et mindre beløb, spille video'en ind på pc'en og så brænde den ud på en cd, hvis jeg kommer forbi med kamera og cd?
Avatar billede tofferman Nybegynder
03. marts 2002 - 00:42 #1
Køb et videocapture-kort med firewire, og lad dine indkøb foregå i Netto de næste 14 dage ;o)