Avatar billede lupin12 Mester
03. marts 2002 - 00:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ping

Hej

er der en der ved hvordan man sænker til ping i spil..
jeg har hørt at der er programmer der kan sænke dem lidt men det er osse fint nok

tak
Avatar billede nonick Nybegynder
03. marts 2002 - 00:29 #1
Få en bedre forbindelse ;)
Avatar billede lupin12 Mester
03. marts 2002 - 00:30 #2
smarass
Avatar billede mulle_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 00:37 #3
Din ping er jo den tid din computer er om at svare på en request fra serveren, og for at få den ned, er du nød til at få din computer til at arbejde hurtigere, men som nonick siger, har den størte betydning, at du har en forholdsvis god forbindelse, hvor der ikke ligger 5 - 6 pornofilms-download i baggrunden og nakker hele din downstream...

Prøv evt. at sætte grafikken/skærmopløsningen ned...
Men jeg tror ikke det vil give en mærkværdig forskel...
Avatar billede mulle_hansen Nybegynder
03. marts 2002 - 00:38 #4
Evt., hvis du har mulighed for det, så join en server der står på et dansk netværk, med en rimelig god pingtid, så er chancerne for det smitter, der...