Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. marts 2002 - 21:22 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Kritik søges

http://www.mailcard.dk

Alt konstruktiv kritik søges vedr ovenstående side...

Vi ved godt det ikke er alle billeder der faktisk virker endnu... DET arbejrder vi lige på :-)
Avatar billede joeydk Nybegynder
02. marts 2002 - 21:27 #1
noget errorhandling vil være en god ide da man får fejl hvis ikke alle felter er udfyldt...
Avatar billede uap Nybegynder
02. marts 2002 - 21:38 #2
Behagelige farver, men jeg synes alle de billeder får det hele til at rode lidt. Hvorfor ikke linke til de forskellige sider?
Altså, hvis man vil se "Top 5" kan man trykke på et link hvor der står "Top 5", hvorefter man kommer ind til en seperat side med de billeder på.

Lav evt. en søgefunktion så man kan søge efter billeder/postkort i stedet for :)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
02. marts 2002 - 21:39 #3
hej igen igen :)
Siden tager alt for lang tid at loade. Lav billederne om til .gif i stedet og der sker mirakler
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
02. marts 2002 - 21:42 #4
Det er rigtigt nok at der er for mange billeder på forsiden. Måske burde du slet ikke have nogen billeder i midten, kun ude i siderne.
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
02. marts 2002 - 21:42 #5
siden er endnu ikke færdig... der BLIVER lavet thumbnails af alle billederne og der bliver også link fra TOP5 og NYESTE til det aktuelle kort..

Errorhandlingen havde vi lige overset!
Avatar billede osaka_san Nybegynder
02. marts 2002 - 22:48 #6
Chart logoet, sidder umiddelbart noget malplaceret, og ødelægger harmonien.

Sitet benytter ikke HTML eller XHTML, men sit eget mark-up sprog.

Der mangler en masse information om hvad sitet er, hvem der står bag, hvordan man kan kontakte ejerne, hvad der sker med de oplysninger man afgiver når man sender et kort. Med andre ord fundamental information som man forventer er på et website der skal modtage oplysninger eller udføre en service.

Med Venlig Hilsen
Oscar Eg Gensmann
Avatar billede startfirma Nybegynder
03. marts 2002 - 08:38 #7
Farverne er venlige og passer sammen.

Nogle af dine billeder er ikke i den bedste kvalitet. Husk desuden at have copyright iorden til det materiale du har liggende. Skriv det på siden.. fx under 'Ophavsret'

Sæt dit chart-ikon nederst på siden, med mindre du mener at det er meget vigtigt at brugerne skal kunne se dine hits :)

Dit logo linker til forsiden. Det vil alle IT-vante brugere hurtigt finde ud af. Men fx min mor der lige er kommet på nettet.. hun ville ikke kunne finde hen på forsiden igen :)

Ellers fint :)

mvh www.startfirma.dk
Avatar billede eazye Nybegynder
04. marts 2002 - 10:43 #8
Ganske pænt layout
- Alle de billeder du har på forsiden; gør dem i samme højde så det hele harmoniserer bedre sammen.
- sæt en mørkere baggrund på siden, dette sætter blikfang på sidens indhold.
- Det ville være meget rart med nogle tilbageknapper inde ved hvert postkort.
- det der fangede mine øjne da jeg kom ind på siden, var ikke Din overskrift, men bannerreklamen, gør et eller andet smart, så bannereret ikke er så fangende.!

- Ellers et ok site.!