Avatar billede cassidy Nybegynder
29. maj 2000 - 01:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

UUENCODE og UUDECODE

Hejsa,

Er der nogen der ligger inde med kode eller beskrivelse (teknisk) af ovenstående?

Jeg har brug for at kunne kode og afkode indlæg i diverse (binære) nyhedsgrupper, og det er da vist stadig nogenlunde almindeligt at anvende UUENCODE/DECODE dér?
Avatar billede delphidaner Nybegynder
29. maj 2000 - 07:56 #1
Kan du ikke UUdecode med WinZip? Jeg mener vistnok der ligge UUencode/UUdecode funktioner i den.
Avatar billede cassidy Nybegynder
29. maj 2000 - 08:18 #2
Jo, det kan den faktisk (vidste jeg ikke).

However - jeg søger en måde at implementere UUENCODE programmeringsmæssigt selv, og søger derfor stadig enten kode eller en teknisk beskrivelse.
Avatar billede kmx Nybegynder
29. maj 2000 - 16:15 #3
Download denne fil:
http://fileformat.virtualave.net/communic/uuencode.zip

Der skulle det gerne stå...
Avatar billede kmx Nybegynder
29. maj 2000 - 16:16 #4
Og det var et svar...
Avatar billede cassidy Nybegynder
29. maj 2000 - 17:12 #5
Præcis!  1000 tak! :-)