Avatar billede lowjoe Nybegynder
02. marts 2002 - 13:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvad betyder fejlmeddelsen "msiexec"

fejlmeddelsen "msiexec" kommer hver gang jeg kører et install program af en eller anden slags. programmer som ligger der i forvejen skar der intet med??
Avatar billede -daniel- Nybegynder
02. marts 2002 - 13:23 #1
Det Betyder at der er en Fejl
Avatar billede lowjoe Nybegynder
02. marts 2002 - 13:28 #2
flot!! men jeg var sku nok ude efter noget mere!
Avatar billede zhark Nybegynder
02. marts 2002 - 13:30 #3
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. marts 2002 - 13:31 #4
daniel, hvem tror du selv der kan bruge sådan en kommentar til noget?

Denne er godt nok på tysk: http://www.win2kworld.de/tips/app/app72.htm

Den siger at problemet opstår, hvis du er inficeret af CIH virussen. Dette er bestemt ikke nogen sjov ting.

Prøv at start med at scanne din maskine med denne onlinescanner: www.housecall.antivirus.com

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. marts 2002 - 13:32 #5
(klik "scan without registering")
Avatar billede NanoQ Nybegynder
02. marts 2002 - 13:34 #6
Er det tilfældet at du ER inficeret med denne virus, kan den være uhyggeligt svær at komme af med. Se mere herom på http://www.antivirus.com/vinfo/virusencyclo/default5.asp?VName=PE_CIH

NanoQ