Avatar billede far-hest Nybegynder
02. marts 2002 - 13:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

applevision på pc

hej Hvordan tilslutter jeg en applevision skærm til min pc
,-) farhest
Avatar billede aeblenet Nybegynder
02. marts 2002 - 16:50 #1
Du skal bruge en monitor-adapter.

Den laver det store stik på AppleVision-skærmen om til det lille stik, der sidder i dit PC-grafikkort.

hilsen: http://www.aeblenet.dk
Avatar billede far-hest Nybegynder
02. marts 2002 - 17:04 #2
Jeg har anskaffet mig en sådan monitor-adapter. Skærmen tænder da godt nok også når jeg tænder min computer men den forbliver sort. Der sidder to ps2 ligende stik på siden af skærmen ligeledes er der et stik magen til forenden af skærmkablet jeg går ud fra at disse tilslutninger er til mus og tastatur men det skulle vel ikke have nogen indflydelse på skærmsignalet eller hva? -Håber jeg kan få lidt mere hjælp for det er sgu en fed skærm som jeg gerne vil have til at funke.

;-) far-hest
Avatar billede far-hest Nybegynder
18. marts 2002 - 09:58 #3
Undskyld jeg er langsom !
Men nu har jeg fået en anden skærm som virker.
;-) far-hest
Avatar billede aeblenet Nybegynder
18. marts 2002 - 10:03 #4
det gør mig intet.

Du skal jo lige have tid til at eksperimentere med skidtet.

tak for point ! ! !