Avatar billede onlinepc Nybegynder
02. marts 2002 - 12:34 Der er 3 kommentarer

Synkronisering

Jeg har et lille VB-program, der skal køre på netværk og lokalt på en bærbar.
Dataene gemmes i Access 2000.

Hvordan kan jeg fra VB synkronisere/replikere disse databaser
Avatar billede terry Ekspert
02. marts 2002 - 12:59 #1
http://www.microsoft.com/Office/ORK/2000/One/10t3_1.htm then look for New replication features
Avatar billede onlinepc Nybegynder
20. marts 2002 - 19:49 #2
>> Terry
Ja du må undskylde, men din henvisning giver mig desværre ikke svar på hvordan jeg skal synkronisere direkte fra VB, eller også forstår jeg bare ikke hvad der skrives
vh. Søren
Avatar billede terry Ekspert
21. marts 2002 - 13:11 #3
hi onlinepc>This was only intended as help to get you going. Replication is NOt just somethig you do, you need to make some conciderations.

Here is another link with even more information, but it WILL be necessary for you to take a look at it.
As I said it isnt something which you just do by pressing a coupl eof buttons!

http://www.microsoft.com/accessdev/articles/bapp97/toc.htm#Chapter20