Avatar billede andersfehrmann Nybegynder
02. marts 2002 - 11:39 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program kan opdele min mpeg-fil ?

Jeg har fået genereret en mpeg-fil fra divx-format.  Den fylder lige under 1 GB.  Nu ville jeg gerne dele den op i to, så den kan være på to cd'er.

Jeg har prøvet med Premiere via markin og mark out, men når filen gemmes, er det hele den pågældende mpeg-fil på 1GB der bare gemmes igen.

Har også prøvet MovieMaker, men heller ikke her har jeg succes.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 11:43 #1
Dette kan: www.virtueldub.com
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 11:44 #2
jeg skrev lige forkert. Her er det rigtige: http://www.nandub.org/
Avatar billede andersfehrmann Nybegynder
02. marts 2002 - 12:06 #3
Jeg ser kun muligheden for at gemme som Avi, filen skulle jo gerne forblive i mpeg.  Kan se mulighed for at vælge forskellige audio-formater, men ikke video.  Hvor gøres det ?
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 12:50 #4
Når du har klippet den, kan du konvertere den til mpg med dette program: http://www.tmpgenc.net
Avatar billede Noone Nybegynder
02. marts 2002 - 14:03 #5
tmpgenc kan også splitte den.
Avatar billede andersfehrmann Nybegynder
02. marts 2002 - 15:49 #6
Filen bliver alt for stor til min hd i avi-format :-(
Avatar billede andersfehrmann Nybegynder
02. marts 2002 - 15:52 #7
Det virker fint at opdele med tmpgenc så slipper jeg for at konvertere til avi !  Men jeg synes ikke den er helt i sync når jeg spiller VCD'en med mpg filen i min DVD afspiller...
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:22 #8
Lukker du snart spørgsmålet?
Avatar billede andersfehrmann Nybegynder
31. marts 2002 - 21:30 #9
hvordan gør man det, og hvordan gives point for svarene ???
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 21:34 #10
Da du har afvist alle svar, kan du ikke give point, så jeg lægger et svar mere.
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 21:35 #11
Nu kan du lukke spørgsmålet ved at acceptere det. Du kan også selv lægge et svar og lukke spørgsmålet, hvis du ikke har fået et brugbart svar.