Avatar billede palle_andersen Nybegynder
02. marts 2002 - 01:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Åbn i nyt vindue" sker kun minimeret på proceslinien !

Jeg bruger Win98SE og IE 5.5 med ALLE vigtige opdateringer fra MSUpdate.
På det seneste har jeg fået problemer med at åbne flere vinduer på een gang.
Hver gang jeg højreklikker "Åbn i nyt vindue" dukker vinduet op på proceslinien som minimeret. Fra proceslinien kan jeg herefter højreklikke og maximere. Det er en lille smule omstændeligt.
Kun ved venstreklik åbnes vinduer automatisk maximeret.
Jeg har ikke tidligere haft problemer med at åbne maximeret ved højreklik: åbn i nyt vindue. Det må altså være en fejl der er opstået.
Er der en løsning herpå ? (jeg vil ikke opgradere til IE 6, da jeg har haft problemer nok med den)
Mvh Palle Andersen
Avatar billede kapla Nybegynder
04. marts 2002 - 15:15 #1
Avatar billede palle_andersen Nybegynder
04. marts 2002 - 20:11 #2
Tak - det hjalp.
Avatar billede kapla Nybegynder
04. marts 2002 - 21:38 #3
Normalt når svaret er rigtigt plejer man at acceptere et svar (eller bede om et hvis der ikke er svaret) :) ikke selv tage sine point.
Avatar billede palle_andersen Nybegynder
24. juni 2004 - 14:53 #4
Beklager at jeg ikke har været her på siden efter min accept af løsningen.
Jeg håber ikke jeg har snydt dig kapla.
Hvis du ikke har fået de point, som rettelig tilkommer dig, må du lige vejlede mig, så vil jeg "overføre" dem til dig.
Venlig hilsen
Palle Andersen
Avatar billede kapla Nybegynder
28. juni 2004 - 12:29 #5
Intet problem, for at give mig pointene skal du oprette et spørgsmål i denne kategori, med titlen "point til kapla" med et link til dette spørgsmål, http://expfaq.1go.dk/ kan også læses med fordel for mere hjælp.