Avatar billede moelhead Nybegynder
02. marts 2002 - 00:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Inverse kinetics

Halløj til alle. Ny her

Har et lille spørgsmål desangående on/off inverse kinetics i poser 4. Jeg kan ikke slå den fra uden at åbne en ny figur. Er der nogen der kan hjælpe mig???
Avatar billede zerohero Nybegynder
05. marts 2002 - 17:58 #1
Figure>Use Inverse Kinematics> ...Der kan du slå det til og fra som du har lyst for de forskellige kropsdele (venstre/højre - arme og ben)!

ZeroHero
Avatar billede moelhead Nybegynder
06. marts 2002 - 16:16 #2
jotak, men det kan kun gøres ved at have en figur åben, eller hvad?? Det er slået til, hver gang jeg importerer en figur. Derfra reagerer figuren helt ad helvede til.
Avatar billede zerohero Nybegynder
07. marts 2002 - 16:58 #3
Måske er det fordi at AutoBalance er slået til at figuren reagere så underligt! Inverse Kinematics skulle helst ikke være slået til hver gang du importere en figur - kun når du starter Poser 4!

ZeroHero
Avatar billede moelhead Nybegynder
08. marts 2002 - 13:59 #4
jeg takker! meget hjælpsomt af dig!!