Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
02. marts 2002 - 00:10 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

En Hat

Hvor meget koster en hat.
Ja en sådan rigtigt god hat med tre buler og det hele ???
Avatar billede jones_net Nybegynder
02. marts 2002 - 00:14 #1
Du kan som regel købe den i en genbrugsbutik for ca. 50,-
Nye er betydeligt dyrere... ca. 300,-

/J
Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
02. marts 2002 - 00:15 #2
skal da have en ny en ;-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
02. marts 2002 - 00:17 #3
I genbrugsbutikker er de temmeligt svære at få fat i, da de er rimeligt eftertragtede, så du skal nok have øjnene åbne...

Hvis du ikke kan få købt en, og du bare skal bruge den en bestemt dag, så kan du leje én i en butik, der udjlejer kostumer og selvskabstøj. Det koster ca 35,- for et døgn eller 2...

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
02. marts 2002 - 00:18 #4
Jeg ved faktisk ikke hvilke butikker der sælger dem, men jeg vil tro, at du kan finde dem i veletablerede herre-ekviperingsbutikker... Ikke i mode forretninger!!;-)

/J
Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
02. marts 2002 - 00:30 #5
jeg skal da selvfølgelig have min egen. Og jeg går ud fra man kan købe en i en hattebutik
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2002 - 00:31 #6
Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
02. marts 2002 - 00:32 #7
jeg troede faktisk de var langt dyrere
Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
02. marts 2002 - 00:33 #8
ufc<< jeg leder efter noget i stil med #3707 bare i brun
Avatar billede fredborg Nybegynder
02. marts 2002 - 00:34 #9
5713 er fed men sne-mand du skal ikke have son en slags hat du skal have en høj sort hat lige som sne mænd har
Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
02. marts 2002 - 00:34 #10
ufc<<men jeg skal nok selv finde en, jeg var bare nervøs for om jeg havde råd.
Avatar billede sne-mand-en Nybegynder
02. marts 2002 - 00:35 #11
fredborg<< havde jeg også overvejet, men i så fald skulle det være en sådan en som kan presses sammen til ingenting