Avatar billede sunlight Nybegynder
01. marts 2002 - 22:39 Der er 6 kommentarer

Kan man redigere i et stykke Flash objekt...???

Jeg har hentet en templades med et eksisterende stykke Flash objekt og nu vil jeg gerne vide om det er muligt at redigere i det Flash objekt som er tilknyttet en temmplades. Eller skal man bruge et specielt program til det...???
Avatar billede storslem Nybegynder
01. marts 2002 - 22:59 #1
Forstår ikke lige hvad du mener med template?
Og hvad er flash-objektet - en .fla - fil? (o:
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. marts 2002 - 00:25 #2
File>Open as Library...

/per
Avatar billede sunlight Nybegynder
02. marts 2002 - 21:11 #3
Min templades består af en såkaldt dwt & swf fil. Hvoraf swf er et såkaldt Shockwave Flash Objekt. Mit problem er at der skal redigeres i noget tekst som feemgår i Flash objektet, men det vil Flash 5 ikke være med til. Den viser bare objektet og der er ikke mulighed for at redigere i det ligesom man kan med asp, php & html kodning. Findes der ikke et program hvor man kan redigere i Flash objektet sådan som man gerne vil.
Avatar billede barklund Nybegynder
02. marts 2002 - 21:13 #4
Næ... ævbæv... Du skal have .fla'en (kildefilen) for at kunne ændre det... Det er som at have en .exe uden kildekode... Ikke nemt at rette, vel?
Avatar billede barklund Nybegynder
04. marts 2002 - 11:00 #5
Besvarede det dit spørgsmål?
Avatar billede sunlight Nybegynder
06. marts 2002 - 23:03 #6
Jeg har ikke nogen .fla fil, men hvis en af jer har lyst kan jeg sende templaden som den ser ud efter at jeg har redigeret i den. Det skal lige siges at jeg IKKE har slettet filer i templaden. Kun selve html.
Knapperne skal omdøbes og den nederste tekst skal væk. Jeg håber at der er nogen derude som vil hjælpe mig.