Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 21:39 Der er 89 kommentarer

MOBILTELEFON

Jeg overvejer at købe en mobiltelefon, den er uden simlås. Er det uden simkort eller hvad? Og kan man så sætte lige hvilket abonnoment i man vil?

Er der nogle steder i anbefaler at være kunde hos vis jeg ville kunen ringe billigt og sende billige sms'er. det ska helst være taletid..!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:40 #1
ja uden simlås det vil sige du kan sætte alle slags simkort i
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:42 #2
Hvis det skal være billigt skal du holde dig langt væk fra teledanmark :o)
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. marts 2002 - 21:42 #3
simlås er noget der gør at du ikke kan bruge dit nuværende simkort i telefonen (eller andre folks simkort af andet abonnement) sådan noget er på din telefon indtil dit abonnement ikke er bindene længere.

Glem alt om taletid, køb en mobil med tilhørende sonofon variant med loft så du ikke bruger for mange penge
Avatar billede hirayz Nybegynder
01. marts 2002 - 21:42 #4
telmore er rigtigt gode du skal bare sætte penge ind over nettet med dankort ... ellers er det ligesom taletid ...
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. marts 2002 - 21:42 #5
hovsa det skulle være et svar :)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 21:43 #6
Når jeg f.erks melder mig til sonfon, får man så automatisk et simkort tilsendt elelr hvad? Jeg vilel nu gerne have en liste over nogle udbydere, samt hvad der såen er billigt (Priser på lortet He)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:43 #7
Telmore er billige :o)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 21:44 #8
Det ska lige siges jeg ikek er i besiddelse af Dankort...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:44 #9
Hvis du vil have Sonofon taltid så køber du et startkit på en tank eller sådan noget og der følger så et simkort 50 kr taletid tror jeg det er :o)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 21:45 #10
Jeg vilel gerne have nogle priser så jeg ahr noet at forholde mig til....
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:45 #11
Det behøver heller ikke hvis det er taletid ;o)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 21:45 #12
(Mener priser pr minut, havd det koster at sende sms osv)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
01. marts 2002 - 21:45 #13
Sonfon priserne kan du finde på www.sonofon.dk vil jeg tro:-)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
01. marts 2002 - 21:46 #14
Nåe ja det hedder "Sonofon"
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:48 #15
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:49 #16
her kan du også se noget http://www.telmore.dk/pris1.html
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 21:49 #17
Altså ville gerne opnår noet lignende 50 øre pr sms. Nogle steder som tilbyder det. Vil ikek op at gi 1,5 kr...!!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:49 #18
http://www.telmore.dk/pris1.html <<< her inde kan du se pris på alle !:o)
Avatar billede hemning Nybegynder
01. marts 2002 - 21:50 #19
Hør efter s.b.a Telmore er det billigste!!!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:50 #20
hos telmore koster en sms o,25 øre
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:51 #21
hemming >> det er også min menning :o)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
01. marts 2002 - 21:52 #22
Sonofon Variant priser
                          Trin 1        Trin 2        Trin 3
Forbrug af min. pr. md. Mindre end 50  50-99      100 og derover
Abonnement pr. md.        Kr. 25,-    Kr. 50,-        Kr. 75,-
Pris pr. minut            Kr. 2,-      Kr. 1,50        Kr. 1,25
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 21:52 #23
Og telmore er taletid elelr hvad? (Jeg er ny indefor det, derfor vil jeg gerne have tingende grundigt forkalret *s*)
Avatar billede rs2000 Nybegynder
01. marts 2002 - 21:53 #24
Sonofon sms koster 50 øre
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:54 #25
det kan jeg godt forstå :o)......ja det er en slags taletid men du tegner et abonnoment så vidt jeg har forstået, så for du et vist antal penge ind på din "konto"
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 21:56 #26
Hmm det fatter jeg ikk helt..! *s*
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:57 #27
ja..jeg tror jeg er helt forkert på den..to sek
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:58 #28
her kan du læse om telmore der skulle stå noget :o) http://www.telmore.dk/niv4-0.html
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:59 #29
TELMORE er det moderne mobiltelefonselskab. Hos TELMORE betaler du kun for dit forbrug, og ikke for et abonnement eller andre ligegyldige omkostninger. Hvis blot du bruger din mobil lidt ind i mellem, er der mange penge at spare hos os.

Du har samme lave takst til alle net, døgnet rundt, i hele landet. Du ved altid hvad din minutpris er! Endvidere har du mulighed for at ringe til udlandet, samt tage telefonen med når du skal på rejse i udlandet.

Hos os får du din egen side på Internettet, hvor du kan følge dit forbrug, tanke taletid på få øjeblikke, og se hvem du har talt med hvornår. Som TELMORE mobilkunde bruger du TDC's landsdækkende sendemaster og mobiltelefonnet, men til TELMOREs lave takster.

Vi er også blandt de billigste med SMS-beskeder. Faktisk er vores pris det halve af flere andre selskabers.

TELMORE er også blandt de allerbilligste med de mest attraktive tilskudsfrie og ulåste mobiltelefoner og andre spændende varer. Vi anbefaler dig at besøge vores webshop, hvor der altid er gode tilbud til dig.

Du betaler kun for det du har brug for, og du styrer selv betaling med Dankort, Visakort eller Master Card over Internettet. Så enkelt kan det gøres.

Landets mest attraktive priser på mobiltelefoni, mobiltelefoner og andre spændende varer. Ingen fordyrende forhandlere, og aktiv udnyttelse af Internettets fordele. Det er ideen bag TELMORE.

Med venlig hilsen

(taget fra TELMORE er det moderne mobiltelefonselskab. Hos TELMORE betaler du kun for dit forbrug, og ikke for et abonnement eller andre ligegyldige omkostninger. Hvis blot du bruger din mobil lidt ind i mellem, er der mange penge at spare hos os.

Du har samme lave takst til alle net, døgnet rundt, i hele landet. Du ved altid hvad din minutpris er! Endvidere har du mulighed for at ringe til udlandet, samt tage telefonen med når du skal på rejse i udlandet.

Hos os får du din egen side på Internettet, hvor du kan følge dit forbrug, tanke taletid på få øjeblikke, og se hvem du har talt med hvornår. Som TELMORE mobilkunde bruger du TDC's landsdækkende sendemaster og mobiltelefonnet, men til TELMOREs lave takster.

Vi er også blandt de billigste med SMS-beskeder. Faktisk er vores pris det halve af flere andre selskabers.

TELMORE er også blandt de allerbilligste med de mest attraktive tilskudsfrie og ulåste mobiltelefoner og andre spændende varer. Vi anbefaler dig at besøge vores webshop, hvor der altid er gode tilbud til dig.

Du betaler kun for det du har brug for, og du styrer selv betaling med Dankort, Visakort eller Master Card over Internettet. Så enkelt kan det gøres.

Landets mest attraktive priser på mobiltelefoni, mobiltelefoner og andre spændende varer. Ingen fordyrende forhandlere, og aktiv udnyttelse af Internettets fordele. Det er ideen bag TELMORE.

Med venlig hilsen

taget fra TELMORE er det moderne mobiltelefonselskab. Hos TELMORE betaler du kun for dit forbrug, og ikke for et abonnement eller andre ligegyldige omkostninger. Hvis blot du bruger din mobil lidt ind i mellem, er der mange penge at spare hos os.

Du har samme lave takst til alle net, døgnet rundt, i hele landet. Du ved altid hvad din minutpris er! Endvidere har du mulighed for at ringe til udlandet, samt tage telefonen med når du skal på rejse i udlandet.

Hos os får du din egen side på Internettet, hvor du kan følge dit forbrug, tanke taletid på få øjeblikke, og se hvem du har talt med hvornår. Som TELMORE mobilkunde bruger du TDC's landsdækkende sendemaster og mobiltelefonnet, men til TELMOREs lave takster.

Vi er også blandt de billigste med SMS-beskeder. Faktisk er vores pris det halve af flere andre selskabers.

TELMORE er også blandt de allerbilligste med de mest attraktive tilskudsfrie og ulåste mobiltelefoner og andre spændende varer. Vi anbefaler dig at besøge vores webshop, hvor der altid er gode tilbud til dig.

Du betaler kun for det du har brug for, og du styrer selv betaling med Dankort, Visakort eller Master Card over Internettet. Så enkelt kan det gøres.

Landets mest attraktive priser på mobiltelefoni, mobiltelefoner og andre spændende varer. Ingen fordyrende forhandlere, og aktiv udnyttelse af Internettets fordele. Det er ideen bag TELMORE.

Med venlig hilsen
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 21:59 #30
ups....sorry
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:00 #31
her er det rigtige

TELMORE er det moderne mobiltelefonselskab. Hos TELMORE betaler du kun for dit forbrug, og ikke for et abonnement eller andre ligegyldige omkostninger. Hvis blot du bruger din mobil lidt ind i mellem, er der mange penge at spare hos os.

Du har samme lave takst til alle net, døgnet rundt, i hele landet. Du ved altid hvad din minutpris er! Endvidere har du mulighed for at ringe til udlandet, samt tage telefonen med når du skal på rejse i udlandet.

Hos os får du din egen side på Internettet, hvor du kan følge dit forbrug, tanke taletid på få øjeblikke, og se hvem du har talt med hvornår. Som TELMORE mobilkunde bruger du TDC's landsdækkende sendemaster og mobiltelefonnet, men til TELMOREs lave takster.

Vi er også blandt de billigste med SMS-beskeder. Faktisk er vores pris det halve af flere andre selskabers.

TELMORE er også blandt de allerbilligste med de mest attraktive tilskudsfrie og ulåste mobiltelefoner og andre spændende varer. Vi anbefaler dig at besøge vores webshop, hvor der altid er gode tilbud til dig.

Du betaler kun for det du har brug for, og du styrer selv betaling med Dankort, Visakort eller Master Card over Internettet. Så enkelt kan det gøres.

Landets mest attraktive priser på mobiltelefoni, mobiltelefoner og andre spændende varer. Ingen fordyrende forhandlere, og aktiv udnyttelse af Internettets fordele. Det er ideen bag TELMORE.

Med venlig hilsen
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:00 #32
jeg kom bare til at sætte det andet ind lidt for mange gange :(..
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:00 #33
Så vidt jeg ak se på den tekst ska man have dankort, visa eller lignende. Og der er jeg som sagt ikke i besiddelse af!!!!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:03 #34
ja men der står ikke noget om at du SKAL have dankort.
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:04 #35
det skal man vist og man skal være over 18 år
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:06 #36
Ja jeg kunne jo tilmelde den i mine forældres navn, men problemet er at de helder ikke har det, så hvorn sku jeg ku sætte nyt taletid ind?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:07 #37
jamen så er der jo også Orange mayday
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:08 #38
Jeg så Tiscali, havd med dem, deres sms priser er os 25 øre....
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:10 #39
ja der var også en mulighed..jeg kan lige prøve at finde ud af, hvad deres vilkår er
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:12 #40
det koster 100 kr i oprettelse
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:12 #41
Husk min familie besidder ikke dankort og diverse andre kort...
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:12 #42
"Påfyldning af taletid sker efter behov på din egen, personlige side.
Du kan tilføre dit telefonkort 50, 100, 200 eller 500 kroners taletid ad gangen"
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:14 #43
ja men køber man et kort elelr ska man bruge dankort?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:14 #44
"Taletidskonto
Ved oprettelsen tildeles abonnenten en taletidskonto.

Hvis abonnenten ikke i forvejen er kunde hos Tiscali (Tiscali),
tildeles kunden
ligeledes en hovedkonto."

Der kan forudbetales på taletidskonto fra dankort, eller der kan overføres
beløb fra abonnentens hovedkonto til taletidskontoen.
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:16 #45
Og hvad menes lige nøjagtigt med det kan jeg overføre fra min homebanking elelr hvad elelr kan man købe det i en butik?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:16 #46
du skal ikke bruge dankort hos

Orange,
Sonofon,
Telia
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:16 #47
du kan ikke købe det i en butik med Tiscali
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:18 #48
Vil det sige jeg er tvunget til at betale de høje priser pga jeg ikke ahr et dankort elelr hvad? (ville jo helst kun betale 25-50 øre pr sms)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:19 #49
nej vent der er også klubblahblahblah
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:19 #50
derf koster det 0,24 øre pr. sms
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:20 #51
KlubBlahBlah
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:20 #52
Som er?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:21 #53
som er hvad??...hvad mener du ?
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:22 #54
Altså lidt informationer om det, hvorn man får tanket op, priser osv, evt url
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:23 #55
du kan selv bestemme dit nummer... og det koster 99 kr i oprettelse
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:24 #56
Havd er url?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:24 #57
her kan du læse om deres vilkår >> http://www.clubblahblah.dk/cbb?cmd=terms
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:28 #58
Okay det ser da godt ud, det er ikke såen noet der er bindende, og hvor kan man købe et taletidskort????
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:30 #59
"Du skal bare logge dig ind med brugernavn og password, så får du alle oplysninger om dit medlemskab og forbrug - og du kan tanke ny taletid efter behov. For at tjekke din egen side, skal du logge dig ind via dit mobilnr. og password nederst til venstre på siden. "

SÅ det er noget du gør via deres hjemmeside ;o)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:32 #60
Ja men så ska man sikkert os bruge dankort som på de andre sites!!!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:33 #61
nej det tror jeg ikke..ikke når det er beregnet til unge :)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:34 #62
Har sendt dem en email.....
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:35 #63
om hvad ?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:36 #64
ja jeg er sku bange for man skal bruge dankort :o(
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:37 #65
Om hvorn man betaler....
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:37 #66
. Optankning - sådan indsætter du på din talekonto:

• Klik dig ind på din personlige side hos www.clubblahblah.dk eller tank op direkte fra din mobiltelefon.
• Du kan tanke op døgnet rundt alle dage inkl. søn- og helligdage, og det indbetalte beløb tillægges straks din saldo. Såfremt din saldo på optankningstidspunktet er positiv, bruger du den gamle tankning først (til dens gældende minutpris), hvorefter du bruger den nye tankning (til dens gældende minutpriser).
• Du kan tanke op med Dankort eller Unibanks SOLO-torv
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:50 #67
Fatter sq ikk hvorofr man absolut ska bruge dankort alle stederne!!!. Nå ment tak for hjælpen..du kan vel ikke gøre mere..!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:53 #68
ja det gør jeg heller ikke...Jo hvis du har nogen spørgsmål så bare spørg løs ;o)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:54 #69
Har såen set fået dem fyret af, men havd for nogle selskaber agde du at ikke skulle bruge såen et grimt dankort *s*?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:56 #70
hehe...

Sonofon
Orange
Telia
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 22:57 #71
Sonofon er i hvert fald, udelukket de er alt for dyre...!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:58 #72
teledanmark kan du også.. Men hold dog laaaangt væk fra dem de er både dyre og så har de verdens dårligste support efter min mening :)
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 22:59 #73
Orange er ok.. 0,75 øre pr. sms
Avatar billede orbiz Nybegynder
01. marts 2002 - 23:00 #74
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 23:00 #75
Hmm ska da lige have set deres priser He..
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 23:02 #76
orbiz >> det går ikke den har vi været igennem og der skal man bruge Dankort
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 23:09 #77
Både Orange og Tcd er dyre...
Avatar billede orbiz Nybegynder
01. marts 2002 - 23:10 #78
Få din far til at ordne det over home banking lige som jeg!
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 23:12 #79
Hvordan det orbiz?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 23:13 #80
Tcd ..dem har jeg aldrig hørt om ;o)..he
Avatar billede orbiz Nybegynder
01. marts 2002 - 23:14 #81
Du giver din far det beløb du vil have tanket på så beteler han via homebanking men det er så også ham der skal registrere sig!
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 23:15 #82
Nå..Men jeg tror jeg smutter i seng nu ;o)...goodnacht
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 23:18 #83
Godnat Sba, der tilfalder nok dig lidt points He :)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 23:20 #84
>orbitz hvad udbyder ahr du på din mobil?
Avatar billede s.b.a Nybegynder
01. marts 2002 - 23:20 #85
takker...Men jeg hjælper ikke for points..jeg kan bare godt lide at være hjælpsom ;o)
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 23:23 #86
Det er sq rart der er folk der har den holdning Sba. Men sak jo ha et elelr andet at gi igen ikk *s*
Avatar billede orbiz Nybegynder
01. marts 2002 - 23:25 #87
Hvad snakker du om???????????
Avatar billede thepcycho Nybegynder
01. marts 2002 - 23:30 #88
Orbiz> Du sagde din far betale dit abonnoment via homebanking, hvad er det for et abonnonemt du ahr på din mobil, som man kan det ved????
Avatar billede karl_hungus Nybegynder
02. marts 2002 - 17:19 #89
på infoni.dk er der en god sammenligning af mobilabonnementer