Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:35 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Dansk stil...

Nej, jeg vil ikke spørge jer om der er en der vil lave min Dansk stil som man har set andre spørge om :)
_____
Jeg er helt tom for idér og så ville ejg spørge om der er nogen der kunne komme med noget godt inde for ét eller flere af de her emner:
1. Positive eller negative beskrivelser af opdigtede samfund
2. Rejser til andre kloder eller besøg af rumvæsner på Jorden.
3. Tidsmaskiner eller rejner i tiden.
4. Elektronhjerner, robotter eller andre efterligninger af mennesker.
5. Verdens undergang eller andre katastrofer.
_____
Så kunne jeg også godt tænke mig at en af jer 'starter' min historie... (Bare laver et par linier da jeg er helt blank)

-Martin
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:37 #1
Vil helst have at personen kommer med noget som jeg kan bruge til et af emnerne og så starter historien med et par linier...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
01. marts 2002 - 17:37 #2
LOL
se f.eks. et par afsnit af Star Trek! ;0)
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. marts 2002 - 17:37 #3
2. Vi har jo allerede været på månen, eller har vi ? Et tv program har prøvet at bevise at rejsen til månen ikke fandt sted, det var falsk bare for at vinde ræset mod russerne. bla bla bla :)
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:37 #4
Hehe

Har du nogle idéer til historien? :)
Avatar billede hono Nybegynder
01. marts 2002 - 17:38 #5
Hmm, skal det være en historie, eller må man også skrive tanker, man gør sig om et emne og.l.?

Hono
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:38 #6
Hono>>> Det skal helst være en historie...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. marts 2002 - 17:39 #7
Eksperten er IKKE et "lav mine lektier" forum.
Skriv dog for helvede da din egen stil din dovne hund!
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. marts 2002 - 17:39 #8
initializing, forklar om hvad du tror mht rejsen til månen, din tro på om der er liv uden for jorden, hvordan et evt rumvæsen ville se ud. find nogle fakts på nettet
Avatar billede invisibleman Nybegynder
01. marts 2002 - 17:39 #9
Det er hele ideen i at skrive stil .. at man lærer og skrive den slags, så du IKKE er blank når du måske engang skal skrive noget lign.
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:40 #10
Invisibleman>>> Hvis du gider at læse overstående "Nej, jeg vil ikke spørge jer om der er en der vil lave min Dansk stil"

Så kan du finde ud af at jeg ikke spørger om det ehr> Eksperten er IKKE et "lav mine lektier" forum.

Smart ik'? :)
Avatar billede lillebror Nybegynder
01. marts 2002 - 17:40 #11
invisibleman, manden er blank. Han har brug for ideer ! det er vel iorden at han får lidt inspiration til at sætte tankerne igang. Men det er korrekt at han ikke skal have tilsendt en stil
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:41 #12
Jeg siger sgu da bare at jeg er helt tom for idéer... Er det nu forbudt at spørge folk om noget?
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:42 #13
Til jer alle;
Jeg siger det lige IGEN !

Jeg skrev i selve mit spørgsmål at jeg IKKE ville have en komplet stil men abre nogle IDÉER.

Let nok at forstå ik, Invisibleman?
Avatar billede hono Nybegynder
01. marts 2002 - 17:43 #14
Jeg fik en gang 13 for en stil om tidsrejser, hvor det netop var en historie om de konsekvenser dette kan få. Du ved med at man møder sig selv i for- og fremtiden, og alt det rod sådan noget kan medføre. Hvor det skildredes hvordan vort samfund er bygget op omkring den kronologiske tid (f.eks. kunne man jo ikke spille lotto længere hvis der fandtes tidsmaskiner, da lottotallene så ville være nemme at "gætte" ;)). Hvis man gør det lidt filosofisk og gennemtænkt, er det et kanon godt emne.

Hono
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:45 #15
Begynder lige at skrive ngoet og venter tilbage lidt senere...
Avatar billede initializing Nybegynder
01. marts 2002 - 17:46 #16
Rettelse:

Begynder at skrive lidt og vender tilbage senere...

;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. marts 2002 - 17:46 #17
med udgangspunkt i 1 kan du jo komme med de horrovækkende eksempler der allere3d har vist sig i historien om samfund der skulle skabes og stadig forsøges skabt, af personer der har tilranet sig magtpositioner, her tænker jeg på det gamle nazityskland, og de nyere lande der er diktatorstyret af magtbegærlige personer
Avatar billede firehat Nybegynder
01. marts 2002 - 20:59 #18
Der var engang... Skriv det dog selv...

/Firehat
Avatar billede s.stud Nybegynder
01. marts 2002 - 22:02 #19
1. Læs en bog / tegneserie
2. Se x-files på TV2 torsdag kl. 22.45.
3. Teorien omkring ormehuller.
4. Sony's hund.
5. Konsekvenserne af en 3. Verdenskrig med atomvåben.

Der skulle være lidt at tænke over.. :)
Avatar billede muhammedali Nybegynder
02. marts 2002 - 21:36 #20
Børge og malene slendrede intetanende ned ad gaden da de pludselig så et skarpt lys.....

Muhammed Ali