Avatar billede madka Nybegynder
01. marts 2002 - 17:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Link problem

jeg har nu lavet en link til en e-mail som er fra databasen men jeg vil har at der skal kommer outlook frem med e-mailen klar når jeg tykker på linket.

Hvordan laver en link som bliver hentet fra databasen til at komme med en pop af siden.
Avatar billede madka Nybegynder
01. marts 2002 - 17:18 #1
<% Response.Write Record("Email") %>
sådan ser min kode ud ind til.
Avatar billede madka Nybegynder
01. marts 2002 - 17:34 #2
Hallo??!!
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2002 - 17:38 #3
<a href="mailto:<%=Record("Email")%>"><%=Record("Email")%></a>

Råd til næste gang du opretter et spørgsmål: Hav lidt tålmodighed - dette spørgsmål var åbent i ca. 23 minutter før du lukkede det igen :)