Avatar billede kaese Nybegynder
01. marts 2002 - 14:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Meninger om mit portfolio

www.kaesedome.subnet.dk/port

Yeeeps, som titlen siger vil jeg gerne ha' noget kritik / nogen kommentarer til min portfolio. Hvordan designet er.. om der er nogen småfejl hist og her (har tjekket en del gange - men ka jo ha overset nogen)

-Kaese
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. marts 2002 - 14:23 #1
Det virker som om du vil sesnde den til firmaer der skal kunne give dig en læreplads, Fed og anderledes men

Syntes du skaæl ændre kanppen Søren til Profil, Persondata, Eller bare Lidt om mig

Jeg havde lige fået flash så denne side Bla bla lba er også lidt underligt, Det ville jeg formulerer anderledes da din kommende arbejdsgiver skal tage dig seriøst.

MC

Kigger lige videre
Avatar billede danic Nybegynder
01. marts 2002 - 14:25 #2
Fint design, men kedeligt farve valg, alle farver har samme toner lysebrun/lysegrå.

Der er også nogle dead links.
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. marts 2002 - 14:25 #3
Nå du trykker på det kassedame link ryger du til noget Cybercity men siden kunne ikke vises
Ville ikke nævne Lønnings satser da de firmaer du sende den her til, Udemærket godt hved hvad de skal betale dig, Det skal du slet ikke bestemme, Kunne de måske fristes til at tænke"

MC -*håber du kunne bruge det-*

MC
Avatar billede xzxzx Nybegynder
01. marts 2002 - 16:19 #4
Avatar billede kaese Nybegynder
02. marts 2002 - 00:54 #5
Det med at ændre 'Søren' til 'Profil' var en ret nice idé.. må jeg lige få gjort. Ang det link til Kaesedome der ikk rigtig eksisterede.... det lå på min gamle cybercity plads, og det udløb åbenbart igår eller noget.. Men har rettet det nu, så det burde virke! :)
Men tak :)
Avatar billede rfogh Nybegynder
02. marts 2002 - 16:07 #6
Jeg synes det er alt for useriøst...
Nogle af "dine" referencer består endda af en tegning som en anden har lavet, hvor du så har sat det sammen med et eller andet skrifttegn... Det gør mig sgu ikke voldsomt imponeret over dine evner :)

I det hele taget synes jeg mange af siderne er for platte og "tynde" i forhold til at de skal kunne sikre dig et job. Links til CS-klan-sider og Malle Ko's ditto er ikke det der ville få mig til at ansætte dig...
Kort sagt: Vær MEGET mere kritisk over for dine referencer...
Og overvej så lige al tekst igen... Som mc.lucifer skriver giver dette ikke det bedste indtryk: "Jeg havde lige fået flash så denne side bla bla bla "
Avatar billede kaese Nybegynder
03. marts 2002 - 13:19 #7
rfogh>
"..en tegning som en anden har lavet, hvor du så har sat det sammen med et eller andet skrifttegn" .. Sådan er der nu engang mange der laver wallpapers. Ta' en tegning/billede/whatever og sæt det sammen med andre ting, så det ser lidt nicere ud end hvis det kun var billedet der var der. Har fået ok kritik for det pic, men hey.. smag og behag I guess. ;)