Avatar billede hallo Nybegynder
28. maj 2000 - 15:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Links til gode shop script

Ligger du inde med et godt scritp til en shop, så kan du få nogle point
Avatar billede nse Nybegynder
28. maj 2000 - 15:17 #1
http://www.aspcode.net

Der er et par stykker..
Avatar billede engberg Juniormester
28. maj 2000 - 15:57 #2
Her er også bid!

http://asp-help.aspin.com/home/webapps/shopping?cob=asp-help

Bl.a. 27 forskellige shopping-carts!!!
Avatar billede nse Nybegynder
28. maj 2000 - 16:30 #3
Hvis du vil give penge, vil jeg gerne lave et til dig, til en rimelig pris....
Avatar billede mesterlars Nybegynder
28. maj 2000 - 18:53 #4
Engberg

Jeg synes ikke dit link virker. Lyder ellers interessant
Avatar billede hallo Nybegynder
28. maj 2000 - 21:22 #5
Jeg glemte at skrive, at de skal være gratis, da jeg ikke skal bruge dem til en butik
Avatar billede engberg Juniormester
29. maj 2000 - 08:31 #6
Hvis du ikke kan få det til at virke så gå til http://asp-help.aspin.com
og klik på "applications" derefter "shopping and commerce" og til sidst "shopping carts". Nogle er gratis, andre shareware og nogle koster....
Avatar billede hallo Nybegynder
30. maj 2000 - 13:17 #7
jeg var inde på den side som nse forslog mig. Der fandt jeg et script der hedder "e-Nkelt" Det er lige det jeg stor og skal bruge, men jeg kan ikke få det til at sende odren til min e-mail adresse (jeg har fået licens nummer og rettet e-mail i info.asp filen)

Jeg giver 200 point til den der kan løse problemet for mig

Shoppen kan findes her:

http://www.aspcode.net/showart.asp?art_id=188
Avatar billede engberg Juniormester
30. maj 2000 - 13:26 #8
Prøv at skrive den kode der lige omkring problemet!
Avatar billede hallo Nybegynder
30. maj 2000 - 16:52 #9
til engberg

Jeg ved ikke hvor problemet ligger, jeg kan bare ikke få den til at sende mig en e-mail med odren (altså der hvor der står navn adresse og hvilke vare der er bestilt osv.)
Avatar billede engberg Juniormester
31. maj 2000 - 08:46 #10
Hvad skriver den som fejl??
Avatar billede hallo Nybegynder
01. juni 2000 - 23:35 #11
Jeg har selv løst dette problem