Avatar billede beldring Nybegynder
01. marts 2002 - 11:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kylie Minogue -Spørgsmål!

Hejsa.
Jeg er webmaster på www.musikviden.dk og i morgen (lørdag), skal vi interview'e Kylie Minogue, ved et pressemøde i Forum. Derfor ville jeg høre, om der var nogen, som havde idé'er til gode spørgsmål? Hvad kunne i tænker jer at vide?
-og Ja, selvfølgelig har vi nogle sp. men ikke nogen, som alle de andre ikke vil stille!
Avatar billede missinglink Nybegynder
01. marts 2002 - 11:38 #1
Jeg har et ingen andre vil stille - kan du ikke høre om hun skal noget på søndag?? Hvis ikke så har jeg ingen planer, og så må hun da gerne ringe!
Avatar billede missinglink Nybegynder
01. marts 2002 - 11:42 #2
Hvad forventer du egentlig at få ud af dette reklame stunt - ud over at folk som mig mister interessen for jeres side - det er begrænset hvor god kvaliteten på jeres side kan være, når i ikke selv kan finde på nogle spørgsmål til en verdens stjerne
Avatar billede landmark Nybegynder
01. marts 2002 - 11:45 #3
hvis det skal være lidt seriøst, kan du hente inspiration her:
http://www.dr.dk/skum/musik/features/interview_strokes.shtm
Avatar billede beldring Nybegynder
01. marts 2002 - 11:47 #4
Det er IKKE et reklame stunt! Jeg ville bare høre hvad andre ville vide om hende!
Avatar billede beldring Nybegynder
01. marts 2002 - 11:54 #5
Men jeg lukker!!!
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. marts 2002 - 12:02 #6
Giv dog lige manden en Chance, det er sku da ikke hver dag man for chancen til at intereviwe en verdensstjerne så det er da klart at han godt kunne tænke sig at stille de helt rigtige spørsmål, derfor vil han bare høre om andre har nogle ideer

Man kan lige så godt spørge alle dem der gerne vil have valideret en side, Hvad de regner med at få ud af deres reklamestunt, Syntes jeg ikke høre hjemme her på Experten, Hjælp dog manden istedet for at smadre ham

Her er lidt fra mig "Bryder mig generelt ikke om hende men så´en er det"

1. Hvordan er det at være fremme i rampelyset igen
2. Hvad er forskellen fra den gang og nu
3. For vi mere fra den genre du er begyndt på nu
4. Hvad syntes du om danmark.

Ja det var da et par stykker, håber bare det kan give en smule inspiration

MC
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
01. marts 2002 - 12:03 #7
Forresten PØJ PØJ husk hun er også kun et menneske der er lige så grim som os andre når hun sidder på tønden

MC
Avatar billede beldring Nybegynder
01. marts 2002 - 12:05 #8
hehe......
Tak for hjælpen. Og tak for supporten! :o)