Avatar billede edske Nybegynder
01. marts 2002 - 08:32 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

DVD rip

Hej eksperter

jeg har nogle film som DVD-rip, men jeg har et problem jeg kan ikke få dem brændt ned jeg har forsøgt med diverse brænderprogrammer,nero,clonecd,cdr-win men ingen af dem virker. Ved i hvordan man kan brænde dem. De er i format SVCD og kan afspilles i en stationær DVD-afspiller, kvaliteten er perfekt både på billed og lyd.

mvh

Claus
Avatar billede ctv! Nybegynder
01. marts 2002 - 08:39 #1
Det lyder ikke helt troværdigt!
Avatar billede edske Nybegynder
01. marts 2002 - 08:41 #2
De er da købt og betalt, skal bare have en sikkerhedskopi :-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
01. marts 2002 - 08:59 #3
I Neros hjælp er der et punkt, der hedder "video CD", har du prøvet at følge det?

Normalt er det jo Nero som folk anbefaler her på E...

/J
Avatar billede Chewie Novice
01. marts 2002 - 09:02 #4
Edske>> Bare en lille hilsen :o)
Avatar billede nitrix Nybegynder
01. marts 2002 - 10:43 #5
Hvis det er meningen du skalhave dem over på dvd afspiller skal du jo først encode dem til mpg med www.tmpgenc.com. Når du har gjort det kan du brænde filen i nero som en video cd (vcd)

mvh NiTriX
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2002 - 19:52 #6
Ja, Du kan brænde dem i Nero. Du skal vælge at brænde dem som SVCD, men det kræver, at du køber Nero's SVCD-plugin. Du kan læse mere her: http://www.nero.com/en/mpeg2p.htm
Avatar billede rene2u Nybegynder
08. marts 2002 - 22:08 #7
Avatar billede rene2u Nybegynder
08. marts 2002 - 22:09 #8
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2002 - 16:22 #9
Lukker du snart spørgsmålet?