Avatar billede manon Nybegynder
28. maj 2000 - 03:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Check denne url !!!!!!!!

Jeg har lige oplevet en site - jeg vil næsten kalde det for den ultimative site der findes.

Check http://www.shaman.on.ca/

Er der nogen der har set noget bedre ???

\manon
Avatar billede manon Nybegynder
28. maj 2000 - 03:38 #1
PS: Gå ind på Shaman Island !
Avatar billede engberg Juniormester
28. maj 2000 - 10:11 #2
Den er faktisk for fed!
Avatar billede sbj Nybegynder
28. maj 2000 - 10:13 #3
Prøv denne...man kunne måske kalde den, for den diametrale modsætning

http://users.cybercity.dk/~bcc28085/

sbj
Avatar billede joshua Nybegynder
28. maj 2000 - 12:18 #4
Utroligt hvad der kan gøres når fantasine får frit spil - den er oversej - altså Shaman.
Avatar billede design Nybegynder
28. maj 2000 - 13:09 #5
Gab ... tryk her ... enter ... go ... vent ... tryk her ... mens vi venter ... flash ... flyvende logoer ... watch the progress bar ... gaaaab
tryk her ... vent ... vælg ... gaaaab ... loading .... vent ... fatastisk ...
Dårlig film, tyndt spil.
Har ikke en sq.. med internet at gøre, og hvem faen gad købe CD'en?
Avatar billede graae Nybegynder
28. maj 2000 - 13:28 #6
design ..: hehe, sejt nok ;o)
Avatar billede engberg Juniormester
28. maj 2000 - 13:37 #7
Det er jo hovedsagligt designet der er på spil her og det er sku da bloody fantastisk!
Avatar billede design Nybegynder
28. maj 2000 - 13:44 #8
Det er sq.. da mange år siden vi gik bort fra grøn grafik på sort bund.
Men der skal jo nok være nogle enkelte drengerøve der synes at det er sejt.
Grønskærmsnostalgi gaaaab...
Give me a break
Avatar billede engberg Juniormester
28. maj 2000 - 14:23 #9
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad du (design) så mener er godt design!!
Avatar billede teknik Juniormester
28. maj 2000 - 15:56 #10
Flot side...proff stuff
Avatar billede design Nybegynder
29. maj 2000 - 02:29 #11
engberg > det er når det hele hænger sammen.
Det HELE.
Avatar billede design Nybegynder
29. maj 2000 - 14:50 #12
engberg > udseende, funktionalitet, tilgængelighed (1, 2 og 3), teknik, informationsniveau, konsistens og pris.
Avatar billede engberg Juniormester
31. maj 2000 - 08:59 #13
Der er vi sku ikke enige...
Design kan godt være fedt, som et godt billede eller en smuk bil, uden at funktionaliteten, teknikken bag, øvrige informationer om emnet eller prisen er væsentlig.

Du taler om et helhedsindtryk - ikke selve designet, som er hvad jeg har kommenteret!
Avatar billede design Nybegynder
31. maj 2000 - 14:42 #14
engberg > jeg taler ikke om helhedsindtryk, men en samlet vurdering. Det du taler om er ikke design men styling eller kunst, derfor bruger du også udtrykket '-indtryk'.
Og med webdesign drejer det sig ikke bare om at gøre indtryk, men om at lave noget der duer, helst med et fornuftigt ressourceforbrug. he he he
Avatar billede manon Nybegynder
05. juni 2000 - 11:28 #15
joshua < der var ikke udlovet point til dette spm. *G*

Avatar billede manon Nybegynder
05. juni 2000 - 11:29 #16
jeg lukker spm