Avatar billede retep Nybegynder
28. maj 2000 - 01:42 Der er 4 kommentarer og
3 løsninger

Billige rejser til Totonto?

Hejsa :-)

Da jeg står og skal til Toronto/Canada sidste ude i Juli til og med første uge i August, er jeg interesseret i at finde den billigste fly-rejse muligt.

Er der nogen der har erfaringer gode/dårlige med rejseselskaber? Eller nogen som ved hvor man skal kigge efter den slags på Internettet?

Håber I kan hjælpe :-)
Mvh
Retep
Avatar billede retep Nybegynder
28. maj 2000 - 01:55 #1
ude => uge ;-)
Avatar billede coma Nybegynder
28. maj 2000 - 04:10 #2
lytter lige med her ;-)
Avatar billede engberg Juniormester
28. maj 2000 - 10:14 #3
Du behøver ikke at kommentere for at lytte med coma - bare tryk udfør uden noget..  :)
Avatar billede doeleman Nybegynder
28. maj 2000 - 12:44 #4
Prøv at kigge på http://www.rejsefeber.dk/flight/. Der har du mulighed for at finde de billigste flyrejser, til de fleste lande (inkl. Toronto/Canada).

God tur.
Avatar billede cool-wil Nybegynder
28. maj 2000 - 15:14 #5
jeg har selv lige været en tur i usa/canada med Iceland air, det er et ret godt flyselskab og det er oxo ret billigt..
www.icelandair.dk
god tur
cool-wil
Avatar billede friiser Nybegynder
29. maj 2000 - 10:13 #6
Skandinavisk Canadisk Amerikansk Venskabsforening
Nørregade 51, 7500 Holstebro
Tlf: 97425011

Har rejst til Canada flere gange med dem, og det er meget billigt. Kun gode erfaringer med dem.....

Avatar billede retep Nybegynder
21. juni 2000 - 21:04 #7
Tak for det ;-)

Mvh
Retep