Avatar billede voetmann Nybegynder
28. februar 2002 - 15:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

compiler til platformsafhængig direkte eksekverbar maskinekode

Er der nogen her det ved noget om at der findes en compiler til platformsafhængig direkte eksekverbar maskinekode ud fra Java source kode ??

** håber på det bedste **

[allan]
Avatar billede kresten Nybegynder
28. februar 2002 - 15:38 #1
http://home.istar.ca/~neutron/RandomLogo/

... men har aldrig prøvet den
Avatar billede disky Nybegynder
28. februar 2002 - 16:07 #2
Det er en særdeles dum ting at gøre, du forbryder dig imod hele ideen bag java.
Avatar billede kresten Nybegynder
28. februar 2002 - 16:09 #3
Jeg giver dig helt ret disky, men som en ven sagde, "hvorfor skal jeg installere java på min maskine så sun kan blive et nyt mircosoft?".
Avatar billede voetmann Nybegynder
28. februar 2002 - 16:16 #4
Okay jeg er klar på at det nok er en dårlig ide, men kan i forklare mig om det evt. kunne give noget performence hvis applikation er GUI tung -  afviklingen foregår på maskine af ældre dato ???
[allan]
Avatar billede kresten Nybegynder
28. februar 2002 - 16:23 #5
Uha, jeg ved performance er en af disky's kæpheste :-)

Jeg tror faktisk ikke du vinder noget som helst, umiddelbart vil jeg gætte på det modsatte. Det er en del af J++ IDE'et som Microsoft lavede og der var en del mystiske COM wrappere og da det blev udviklet var Java slet ikke på det niveau det er i dag.

Måske du skulle kigge på noget i stil med http://www.javaworld.com/javaworld/jw-02-2000/jw-02-fast.html
Avatar billede voetmann Nybegynder
28. februar 2002 - 16:28 #6
Så siger jeg mange tak for din tid!
[allan]
Avatar billede kresten Nybegynder
28. februar 2002 - 16:32 #7
No problem, det er derfor jeg er her :)

Lad mig lige sige at jeg også er imod at bruge java2exe compilere, men jeg syntes nu det er for latterligt at man ikke kan kode sine ting i et fedt sprog og så lave en exe fil hvis man har lyst... platforms uafhængighed eller ej.