Avatar billede djproxima Nybegynder
28. februar 2002 - 15:21 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hvad skal det være ???

Hai hvis jeg har et ADSL modem jeg køber en switch til skal kablerne der fra switchen til en anden computer være Krydset eller almindelige ????

Hilsen Christian
Avatar billede Spotgun Seniormester
28. februar 2002 - 15:23 #1
Bare brug ganske almindelige net-kabler.
Avatar billede nutten Nybegynder
28. februar 2002 - 15:23 #2
Almindelige
Avatar billede djproxima Nybegynder
28. februar 2002 - 15:25 #3
Tak for det!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Spotgun Seniormester
28. februar 2002 - 15:49 #4
Point?
Avatar billede bjayokei Nybegynder
28. februar 2002 - 22:52 #5
Nåårrhhh, har du ikke fået dine point endnu.? :) *lol*
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. marts 2002 - 08:37 #6
Egentligt er jeg ligeglad med sølle 23 point - det er blot mere det at undlade at betale jeg ikke har en skid respekt for.
Avatar billede bjayokei Nybegynder
01. marts 2002 - 16:48 #7
Tjaa, Stille og roligt...
Avatar billede Spotgun Seniormester
01. marts 2002 - 17:00 #8
Jeg kunne nu ikke være mere stille og rolig. Men går du ind i en butik, ta'r hva' du skal bruge og går igen uden at betale? Sikkert ikke, vel? :-) Anyways, fuck de 23 point - hvis han ville være en kryster, så kunne han i det mindste lukke spørgsmålet og hæve pointene selv hehehe