Avatar billede lisarad Nybegynder
28. februar 2002 - 11:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor loader mit site så langsomt i Netscape 4.7??

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde ud af hvorfor mit site loader meget langsomt i Netscape 4.7. Det tager 10-15 sekunder. Og i alle andre browsere max et par sekunder.
Jeg har en ide om at det er tabellerne den ikke kan lide. Er der nogen der ved om det er antallet af tabeller der spiller ind eller om det er pga. nestede tabeller (altså flere tabeller inde i hindanden)???
Er der andre ting der kan gøre at netscape 4.7 loader et site utrolig langsomt når alle andre loader det hurtigt. Sitet ser også fint ud i Netscape 4.7, det tager bare ufattelig lang tid.
Hvis der nogen der har erfaring med dette, vil jeg meget gerne høre fra dig.

Sitet det drejer sig om er: www.europa-kommissionen.dk.

Mange tak

Lisa
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
28. februar 2002 - 11:08 #1
Er det ikke et brud på loven at stille det samme sp 2 gange ?
Tvivlen skal komme dig tilgode da jeg ikke lige kan finde det andet SP men syntes at have set et sp med samme ordklang og fra Lisa

Tager jeg fejl ?
MC
Avatar billede grinderslev Praktikant
28. februar 2002 - 11:09 #2
Luk lige det ene spørgsmål.
http://www.eksperten.dk/spm/178902
Avatar billede medions Nybegynder
28. februar 2002 - 11:19 #3
hmm... det kunne måske være at du har en uendelig løkke et sted... -i fx. JavaScript, ASP, PHP eller et andet sprog...

//>Rune
Avatar billede lisarad Nybegynder
28. februar 2002 - 11:28 #4
Hvordan lukker jeg mit spørgsmål under generelt??