Avatar billede johnschmidt Nybegynder
28. februar 2002 - 09:39 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Counter-strikens ABC...?

Hvor finder jeg (helst en dansk side) hvor jeg finder:

1. tips til hvordan man skal spille bevæge mig i selve spillet.

2. billeder fra spillet (til at lave en hp med)

3. en oversigt over hvordan man får point - en hvad giver hvad giude (har hørt at kills med forskellige våben gir noget forskelligt..
Avatar billede ctv! Nybegynder
28. februar 2002 - 09:44 #1
haha... :o)

Hvem har dog fortalt dig det?
Avatar billede razorgoose Nybegynder
28. februar 2002 - 11:23 #2
hej johnschmidt ...
hop på min server som er dette du taster ind i ADD IP : bloodbath.dyndns.dk
jeg vil gerne prove at vise dig hvordan du bevaeger dig bedst

Razorgoose
Avatar billede creeker Nybegynder
28. februar 2002 - 11:28 #3
1. bevægelse sfhænger helt af hvilken spille stil du bruger!

2. www.counter-strike.net , www.counter-strike.dk , www.geekboys.org

3. Det afhænger helt af hvilke servere du spiller på. tag nu f.eks Boom Town serverne, der giver det points efter hvem du skyder, jo højere personen er placeret jo flere point giver det. Jeg har aldrig hørt noget om at det giver forskellige points efter hvilket våben du skyder folk med, men du kan sikkert finde oplysninger om det på de følgende URL's jeg har skrevet ovenover!
Avatar billede c0rv4x Nybegynder
28. februar 2002 - 11:48 #4
spil spillet inden du begynder at bekymre dig om ting som hjemmesider og tutorials til at spille.. enhver har sin egen stil - start der !
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
01. marts 2002 - 10:11 #5
c0 - jeg er igang med at spille - jeg ligger på 0,5 i rating på newbee server (prøvede en amerikansk servier i går hvor jeg havde en scorre på 0 - 36 før jeg loggede af)..*LOL*

Jeg kan bare ikke forstå hvorfor det er at når jeg står 2 meter fra en fjende skydder ham i rykken med en maskinpistol, så kan han vende sig om skyde på mig og så dør jeg - (jeg havde amor på)..

Skal man skyde efter
-hovedet?
-kroppen?
-Skal man sidde ned når man skyder?
-Skal man hoppe
-bevæge sig fra side til side?
-hvordan kan folk hamme mg fra 100 meters afstand med en pistol og splat så ligger jeg der??

Creeker www.counter-strike.dk sucks - der er ikke en skid!!  - der er ikke meget newbee over geekboys, og counter-strike.net er også mest for eksperter,
Avatar billede razorgoose Nybegynder
01. marts 2002 - 10:50 #6
du skal altid skyde efter hovedet,men det kræver lidt træning at ramme,
men grunden til at han kan vende sig om og skyde dig,kan være nogle våben er kraftigere end andre,men PING har også noget at sige..hvis han har ping 10 og du har ping 200,så har han informationerne meget tidligere..

Razorgoose..besøg min server en aften,så kan vi prøve at lære dig lidt..
i add ip.skriver du : bloodbath.dyndns.dk
Avatar billede creeker Nybegynder
01. marts 2002 - 12:18 #7
Hvad er det for en computer/grafikkort du har?? Det kan også have noget med dine fps (frames pr. second) at gøre. Anyway en ting er sikkert, sigt altid efter hovedet!!!
Avatar billede johnschmidt Nybegynder
06. marts 2002 - 12:25 #8
ikke meget hjælp at hente her!!
Avatar billede creeker Nybegynder
17. april 2002 - 14:46 #9
Hvor n00b/hjælpeløs er du?¿?
Spil CS mindest 1 time hver dag, øv dit aim, dine reflekser. Så kommer resten af sig selv.
P.S. folk kan ramme dig fra 100 m. afstand med pistol, fordi de er skilled. Men det er ik' kun hvor skilled de er, der gør det. Det har også meget med deres fps at gøre. sæt din fps_max i consolen til et sted mellem 100 og 130.