Avatar billede skrummel Nybegynder
28. februar 2002 - 08:46 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hvor fanden er min emails i Win2000

Håber vi har en morgenfrisk dansker på nettet nu.
Sidder og roder med Win2000, og kan ikke finde mine emails, så jeg kan tage en backup af dem, hvor ligger de ????????
Jeg ved de ligger under Applicationsmappen i Win98/Me
Men hvor ligger de under Win2000 ?
Avatar billede skrummel Nybegynder
28. februar 2002 - 08:46 #1
Og min Adresseliste mangler jeg også ?
Avatar billede easybob Nybegynder
28. februar 2002 - 08:50 #2
Adresselisten: Søg efter *.wab og hvor mails er kan du se under option og så ind under folderen maintain.. og så store folder.
Avatar billede easybob Nybegynder
28. februar 2002 - 08:52 #3
typisk ligger det under Documents and Settings osv...
Avatar billede skrummel Nybegynder
28. februar 2002 - 08:55 #4
Men jeg forstår ikke, jeg har givet fuld tilladelse til Admin i Win2000 ingen password eller lign. Men når jeg søger så kommer der intet frem, hvad gør jeg så ?
Avatar billede eaz Nybegynder
28. februar 2002 - 08:55 #5
[DREV]:\Documents and Settings\[BRUGER]\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
Avatar billede skrummel Nybegynder
28. februar 2002 - 08:59 #6
Jeg er lost, for jeg har ingen Lokale Indstillinger ????
Avatar billede jimse Nybegynder
28. februar 2002 - 09:06 #7
Kan du ikke stå i filhåndteringen og denne computer for derefter søge efter *.pst ?
Avatar billede riversen Nybegynder
28. februar 2002 - 09:07 #8
bruger du outlook express ligger dine mails i dbx filerne...søg efter *.dbx eller se placering i funktioner --> indstillinger --> vedligeholdelse --> lagringsmappe.

Din adressebog i outlook express er en .wab fil, som easybob har fortalt om.

Bruger du outlook skal du tage en kopi af din .pst fil. Søg efter *.pst. Bruger du kontaktpersoner er de også heri. Bruger du personal addrses book skal du tage en kopi af din .pab fil...søg efter *.pab.

Held og lykke...
Avatar billede skrummel Nybegynder
28. februar 2002 - 09:07 #9
Spørgsmålet afsluttet