Avatar billede # Nybegynder
28. februar 2002 - 05:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

skal lave en hjemmeside

hej alle
da jeg har fået ADSL
søger jeg et program til at lave en hjemmeside med det skal være et der er nemt at bruge da jeg ikke har forstand på at lave sådan en jeg tænkte selv hvis der findes et hvor man bare skal skrive det der skal stå på siden
Avatar billede morten_b Nybegynder
28. februar 2002 - 05:10 #1
Selv om man ikke bliver populær ved at anbefale Microsoft produkter her, så kan jeg altså klart anbefale Microsoft Frontpage. Det er ikke meget sværere at bruge end et tekstbehandlingsprogram og byder på en lang række gode features og funktioner.

Først og fremmest er det nemt at bruge og det var jo også det du spurgte efter.
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 05:14 #2
Hvis du vil ha' et gratis program, så har jeg to ting til dig:

Netscape Composer (Under installation af Netscape, kan du også installere det):
http://home.netscape.com/computing/download/index.html?cp=hophb2

MS FrontPage Express (Under installation af Internet Explorer, kan du også installere det):
http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/ie6/default.asp
Avatar billede # Nybegynder
28. februar 2002 - 05:41 #3
vil det sige at hvis jeg opdatere min ie til ie6 så kan jeg lave en hjemmeside
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 05:45 #4
Du kan også benytte din nuværende, så skal du bare ind i tilføj fjern programmer --> vælg din IE --> gå gennem installationsprogrammet og tilføj FrontPage Express!

Men jeg ville opdatere din IE til IE6, hvis jeg var dig :o)
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 05:46 #5
Men husk, under installationen skal du bare vælge fuld installation, så kommer FronPage Express med!
Avatar billede # Nybegynder
28. februar 2002 - 05:47 #6
nå jeg skal på arbejde men jeg vender tilbage i aften så håber jeg der er flere der svarer ikke fordi jeg ikke sætter pris på dem der har svaret
Avatar billede hemning Nybegynder
28. februar 2002 - 05:49 #7
God arbejdslyst
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. februar 2002 - 07:12 #8
Gratis, så kan jeg anbefale OpenOffice, der har en meget fin HTML editor. Desuden får man en hel officepakke på en 50mb download, og det er en genial officepakke, staroffice 6 bygger på kernen her: www.openoffice.org

Et direkte link til download finder du her: http://sf1.mirror.openoffice.org/641c/install641C_win32intel.zip
Avatar billede # Nybegynder
28. februar 2002 - 19:45 #9
jeg har nu opdateret min IE til IE6 jeg har winme men jeg kan ikke finde FronPage Express jeg har også været inde i tilføj/fjern men det er der bare ikke hvad gør jeg forkert :-)
Avatar billede beldring Nybegynder
28. februar 2002 - 19:48 #10
Det har aldrig være nemmere at lære HTML (det som du laver hjemmesider medd), jeg vil varmt anbefale dig, at begynde direkte med disse tutorials:
http://www.html.dk/tutorials/html/lektion1.asp

Det er HELT VILDT LET!
Avatar billede # Nybegynder
28. februar 2002 - 20:11 #11
hej beldring
det ser da ud til at være til at finde ud af så jeg giver dig de point skal jeg bare markere dit navn og så trykke på accepter
Avatar billede beldring Nybegynder
28. februar 2002 - 20:35 #12
Jeps.......Tak for point'ene! :o)