Avatar billede scroful Nybegynder
27. maj 2000 - 13:52 Der er 5 kommentarer

Kan outlook bruges til flere accounts ?

Kan jeg for eksempel bruge den til at tjekke både min ISP-email og min gratis email @go.com ?
Avatar billede bbe1379 Nybegynder
27. maj 2000 - 14:02 #1
Outlook97 kan kun bruge en konto, medmindre det er en LAN exchange-server konto + en dial-up konto. Outlook2000 kan sagtens have flere konti
Avatar billede nse Nybegynder
27. maj 2000 - 14:08 #2
Gå op på tools derefter accounts og tryk på add... Sådan gør du i outlook 2000...
Avatar billede burningice Nybegynder
31. maj 2000 - 03:45 #3
Netop, jeg kunne ikke have sagt det bedre selv :)
Avatar billede kbh_36 Nybegynder
08. september 2000 - 14:25 #4
Hvis du bruger outlook express istedet, så kan du godt, jeg henter selv fra 3 forskellige POP3 accounts.
Avatar billede webbie Nybegynder
29. oktober 2000 - 05:00 #5
Det som der bliver skrevet er helt korrekt. Det du skal bruge er (outlook Express og Outlook 2000) er en POP3-server adresse
Eks: hos mobilix er den \"mail.wanadoo.dk\"

Jeg kunne forestille mig, at nogle af de der gratis emails bruger den sidste del af emailadressen som POP3 account/adresse.
Eks: navn@go.com -> POP3 bliver i såtilfælde go.com eller måske mail.go.com.

Dernæst skal du jo også bruge et brugernavn og adgangskode...prøv da med det du ville skrive, hvis du skulle logge ind på deres hjemmeside. Det kan være det virker!

Som udgående SMTP-server bruger du ganske simplet den som din egen internetudbyder bruger. Det skulle være ligemeget at du i såtilfælde ville bruge en forkert brugernavn og adg.kode, da de fleste udbydere er ligeglade med det. og så bruger du formodentlig heller alligevel en standart udbyder som din afsender!! så det er egentlig ligemeget hvad du skriver i Udgående...

Håber det hjalp dig!

Webbie