Avatar billede diskdoktoren Nybegynder
27. februar 2002 - 22:37 Der er 6 kommentarer

Recover af filer slettet af W32.whiter.trojan?

Heeey.

Ja, så prøvede jeg det med - mistede alle mine 170Gb data og her snakker vi om alt fra hustegninger til regnskaber m.m. Og en STOR advarsel mod denne ondsindede trojan, som ikke barer slette ALLE filer på ALLE drev - den laver dem også først om til 0-størrelse filer så recovering er så at sige umuligt.

Nogen hårde siger dog, at det kan lade sig gøre - investerede 40$ på nettet til et program - og så kunne det ikke klare opgaven! ! ! ØV ØV ØV -

Findes der herinde nogen som kender et program, som kan genskabe disse ødelagte filer? Og hvis så - hvordan?
Avatar billede wazzup Nybegynder
27. februar 2002 - 22:38 #1
Nederen :-(((
Avatar billede lillebror Nybegynder
27. februar 2002 - 22:50 #2
Hvis en fil først er sat til 0 bytes så får du den ikke igen ! menmindre det skulle ligge i computerens hukommelse, hvis du har haft genstartet så tror jeg ikke der er noget du kan gøre. (Egentligt tror jeg overhovedet ikke der er noget du kan gøre !)
Avatar billede fuldstop Nybegynder
27. februar 2002 - 23:05 #3
Prøv at søge efter filerestore 1.0 på http://www.tucows.com, da det er en trial kan du ikke gendanne filerne, men du kan se om den kan finde dem igen. Hvis den kan finde filerne kan du jo købe den fulde version til 40 $ her: http://www.winternals.com/products/repairandrecovery/filerestore.asp
Avatar billede fuldstop Nybegynder
27. februar 2002 - 23:11 #4
Ok havde ikke lige læst dit spørgsmål ordentlig, så bare glem min kommentar ;0)
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. februar 2002 - 06:47 #5
lillebror> Filerne kan godt blive bragt frem igen, selv om filerne er sat til 0 bytes... Det kræver bare noget mere at få dem frem.
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. februar 2002 - 06:48 #6
http://www.ibas.dk/ ... de kan sikkert recover filerne .. men det koster alså også en del! kr. 15.000 er ikke ualmindeligt!