Avatar billede petersen2 Nybegynder
27. februar 2002 - 22:24 Der er 11 kommentarer

hvad synes i?

Hej
hvad synes i om http://www.eyeq.vcd.dk giv evt. en kommentar og en karekter
Avatar billede wazzup Nybegynder
27. februar 2002 - 22:27 #1
Den er da okay fed, men kan personligt ikke klare eyeq... Men selve designet osv er nok til:

10!

10/13 :-)
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
27. februar 2002 - 22:28 #2
Gør et eller andet drastisk ved den tekst der blinker sindsygt i statusbaren..
Og hvor mange gange er den side snart blevet vurderet?
Avatar billede bartafterdark Nybegynder
27. februar 2002 - 22:28 #3
Har set siden før.
Det eneste minus er ingen Nøgne Piger, teksten i status bar skal væk og billederne er lidt firkantet
Avatar billede jonatand Nybegynder
27. februar 2002 - 22:31 #4
Ja, nøgenbilleder af Eyeq, skaf det, så er den i top!

Ellers fed nok side. Så længe man skal se på dem og ikke høre på dem er de til at holde ud!
Avatar billede bjayokei Nybegynder
28. februar 2002 - 09:03 #5
Den er rimelig god, overskuelig og det hele...

MEN personligt syntes jeg, at det er for mærkeligt? at lave et link til sin forside, på forsiden???

Nå, men det kan du jo rette hvis du vil!

13 skala: 9

-bjay
Avatar billede atke Nybegynder
28. februar 2002 - 09:33 #6
Flot og stor side... Jeg kan heller ikke li' EyeQ, men kan godt li' at se på billeder at tøser, så jeg fandt hurtigt Galleriet :OP  Hvad sker der der? Jeg fik set fire billeder, så var jeg røvtræt af navigationen.

Lav noget <prev - next> på galleriet, og hvis det skal være rigtig fint, så lav noget preloading af næste billede. Og hvad betyder "Klik på foto 2 for at starte"

Flot side ellers - 10 er ikke helt skævt på 13 skalaen - men få rettet det helvedes blinkeri i statusbaren, som tidligere nævnt...

Endelig slog det mig - du kan måske ikke selv li' musikken, siden der ikke er nogen streamede smagsprøver ;o)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. februar 2002 - 09:35 #7
Jeg synes at det er en flot side, med nogle gode farver. Især synes jeg at topbanneret er flot lavet. Jeg vil ikke kommentere alle de gode ting så meget, for det er de negative du skal lærer af.

(1) Jeg synes at du skal fjerne den grå boks, rundt om teksten "index"
(2) Jeg synes at den midterste del af siden, virker lidt for rodet. Istedte for at have "EyeQ chat", "kommentar" og "Nyt på siden", vil jeg bare lave en tekst der hedder "velkommen", hvor du beskriver sidens indhold/budskab. Og så lade billedet blive.
(3) Jeg synes at der er lidt for mange menusystemer, du har en på hver side af selve indholdsdelen, men du har også en foroven under topbanneret. Man kan godt blive lidt forvirret synes jeg. Og der er heller ingen grund til at menupunkterne forside, anbefal os er to steder.

Hvis du laver om på ovenstående ting, vil du have en rigtig flot side. Du har allerede en flot side, men jeg synes alligevel at du skal tænke over mine kommentarer
Avatar billede djducky Nybegynder
01. marts 2002 - 13:14 #8
Den er flot (selvom EyeQ stinker)
Men vil sige at der er lidt for meget tekst, der skal skrives i korthed. skriftstrørrelsen er også meget lille og menuer er der lidt for mange af.
Vil give den 9 pil op

- Birgitte
Avatar billede muhammedali Nybegynder
01. marts 2002 - 13:24 #9
Der er skrevet for meget og skriften er for lille desuden er jeg ikke en EyeQ fan
Avatar billede kaese Nybegynder
01. marts 2002 - 13:49 #10
Den er nydelig ... men jeg syntes dit topbanner lugter en -lille- smule af JPG-gemt-i-for-lav-kvalitet ..den ser en lille smule "mudret" ud.
Men ellers..
8 ud af 13
Avatar billede dna Nybegynder
09. marts 2002 - 13:47 #11
Jeg kan se, at du er glad for counter... så måske du ville smide endnu en ind ?! Jeg har lige lavet siden: www.popper.dk - så håber du gider! Vi er lige åbnet, så der kommer mange flere funktioner med tiden!

dna