Avatar billede ibm Nybegynder
27. maj 2000 - 11:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Knapper "website"

Jeg skal bruge nogle knapper for at gøre min website endnu mere proffesionel, hvor finder jeg nogle sådan.
Når jeg kreere min website bruger jeg FrontPage, men jeg syntes det har en masse mangler, hvilket program kan jeg bruge der er bedre?
Avatar billede hansjacob Nybegynder
27. maj 2000 - 12:07 #1
"Hot dog pro" er et skide fedt program, hvor du kan se HTML koderne samtidig med du ser hvordan siden ser ud. Desuden laver det ikke allemulige ting, som netscape ikke kan forstå... Det gør ex. Front Page (<maquee>)
Avatar billede olebole Juniormester
27. maj 2000 - 12:25 #2
<ole>
Professionelle bruger ikke færdige knapper - det gør kun amatører. Derfor kan du kun få det til at se mere professionelt ud ved selv at lave knapper i f.eks. PhotoShop.
Adobe GoLive og MacroMedia's DreamWeaver er to gode bud på WYSIWYG (What You See Is What You Get) programmer til webDesign.
Her bruger professionelle programmer som NotePad eller BBEdit - alt efter platform, men det kræver en del kunnen.
/Vh
</bole>
Avatar billede manon Nybegynder
28. maj 2000 - 04:20 #3
IBM > Nu igen ???

Hmmm...nu er du oppe på 3 kategorier :-)
Avatar billede freestyleren Nybegynder
28. maj 2000 - 13:22 #4
Hallo, ibm det her er altså korupt, nu har du oprettet det samme spørsmål tre steder, desuden har jeg jo skrevet en mail til dig om at jeg godt vil hjælpe dig med at lave knapper!!!!