Avatar billede jbn86 Nybegynder
27. maj 2000 - 08:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmproblemer!

Jeg har købt en ny computer af mærket MyCom og en 17 skærm af mærket ProView. Efter at have installeret Windows (uden problemer) ville jeg så prøve at sætte skærmen op i højeste opløsning. Dette resulterede i at skærmen gik i sort og har været det lige siden. Det vil sige at i DOS fungerer den fint, og der er ingen problemer med at geninstallere windows, men problemet er der stadig når jeg går ind i windows.

Computer: Mycom 550 MHz AMD K6-2
grafikkort: Savage 4 16 MB grafikkort.
Styresystem: Windows 98 (1. version)
Skærm: 17' ProView
Avatar billede prodic Mester
27. maj 2000 - 09:56 #1
hvad med at gå ind i Windows i fejlsikret tilstand, og sætte opløsningen ned der indefra. Det har tidligere virket, da jeg engang havde samme problem.
Det var godt nok ikke med samme hardware, men samme software og det virkede fint.
Avatar billede prodic Mester
27. maj 2000 - 10:04 #2
hmm, noget tyder på at du har fået det til at virke.

http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=17865
Avatar billede mythos Nybegynder
27. maj 2000 - 22:21 #3
Start maskinen og bliv ved med at trykke på F8 tasten, så kommer der en menu hvor du kan vælge at køre i fejlsikker tilstand. Når windows så er startet kan du ændre din opløsning til det din skærm kan håndtere.
Du kan sikkert se i et hæfte som fulgte med dit nye grej hvad skærmen kan håndtere.

Held og lykke

Kim Larsen
Avatar billede manon Nybegynder
28. maj 2000 - 04:22 #4
jbn86>

ja, du gav mig dine point (http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=17865), men fik du løst dit problem ?

Jeg er ved at død af nysgerighed.
Avatar billede jbn86 Nybegynder
19. oktober 2000 - 11:00 #5
Tak... Jeg har klaret det... Selvom jeg måtte formatere harddisken!