Avatar billede haldesign Nybegynder
26. maj 2000 - 23:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Køb gratis... og tjek for errors!!

Jeg har brug for en gennemgang af:
http://www.shop.haldesign.dk

Jeg ved at "Artikler", "Information" og "Kontakt" ikke er sat op! Men kan du finde andre fejl??

Der er varer under Batterier og under Nokia 3210.
Bare køb varer... det bliver ikke registreret endnu!

Evt. kommentar til design.

- Anders
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
27. maj 2000 - 00:12 #1
Et par småting: I indkøbskurven kunne du skrive prisen pr. ting. Jeg fik
"købt" 2 batterier og troede faktisk den regnede galt, for et gav mere end
500 kr. - indtil jeg fik snuset mig frem til at det ene batteri godt nok var dyrt.
Så skriv f.eks.  "1 philips batteri kr 329".

Og så er der det sædvanlige: prøv lige at se den Netscape 4.5 (ca.), for så
er der noget, der ikke helt passer sammen.
Avatar billede haldesign Nybegynder
27. maj 2000 - 00:15 #2
-> erikjacobsen
Det er vel bare navnet på varen der skal ændres ikke?
For der står jo "a pris" ud for hver...

- Anders
Avatar billede haldesign Nybegynder
27. maj 2000 - 00:39 #3
-> erikjacobsen
AHA... nu fandt jeg ud af hvad du mente... det er rettet.
Tak!

Men jeg fatter ikke den fejl i netscape... man kan da godt bruge ' i stedet for " ik'? Det virker jo med de andre billeder!!

- Anders
Avatar billede speedy Nybegynder
27. maj 2000 - 11:42 #4
På siden om nokia 7110, hvor du nederst skrive "For nærmere information læs på Nokia's hjemmeside" Er det irriterende at det ikke åbner i et nyt vindue, når det nu er et helt andet site. Jeg er i hvert fald træt af når link til andre sites ikke åbner i nyt vindue.

Bare min mening ;-)

/SpEeDy
Avatar billede fico Nybegynder
27. maj 2000 - 16:11 #5
Fed side....., men med de priser tror jeg næppe du sælger meget.
Men eller fed, 9@13
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
27. maj 2000 - 18:45 #6
Hvad mener du med priserne? på telefoner eller udstyr? Priserne er gennemgående lavere end F.eks. Thansen A/S og det er nye vare det hele!!

Men lad mig høre hvad du mener =)
Avatar billede dannyqul Nybegynder
28. maj 2000 - 17:58 #7
det er en fed side men jeg kan ikke rigtigt se hvad det oppe i venstre hjørne skal forestille.
Det skulle også være en side hvor man kunne se havd der i indkøbskurven, uden at gå til kassen. det er lidt tralst hvis man har købt en masse at bruuge den dropdown menu.

D/-n!e|_